Перейти до основного вмісту


                                                 Тести з української  мови

  1. 1. Визначте кількість складів у словах і з 'єднайте правильну відповідь з відповідним словом .
    Школа горобець стіл
    а) 2 б) 1 в) 3
  1. Поділіть слова для переносу .
    а ) їжак ________________
    б) книжка ________________
    в) гайка ________________
  1. Запишіть слова у формі звертання за зразком .
    Петрик — Петрику
    Дідусь — ________________
    Лисичка — ________________
    Матінка — ________________
  1. Яке зі слів ввічливості необхідно використати у цій ситуації? .
    Катрусю, дай _______________ жовту фарбу.
    а) дякую б) вибач в) будь ласка 
  1. Прочитайте текст. Виберіть заголовок .
    Наш рідний край – Україна. Найбільша річка України – Дніпро. Вона впадає у Чорне море. На берегах Дніпра розкинувся Київ.
    а) Рідний край б) Чорне море в) Київ
  1. Пронумеруйте речення так, щоб утворився текст .
    ________________ Там вони збирали квіти.
    ________________ Діти ходили у ліс.
    ________________ На галявині бачили їжачка.
    ________________ Усі задоволені повернулися додому.
  1. Вставте слова в речення, щоб текст звучав правильно .
    Галинка і Петрик гралися в парку. На снігу ___________ побачили пташку. _____________ принесли її у школу. ___________стала жити в клітці.
    а) пташка б) вони в) діти
  1. Виберіть правильну відповідь .
     Текст складається з ________________
    а) зачин, основна частина, кінцівка.
    б) слова та речення
    в) абзаци
  1. Закінчіть речення.
    Речення бувають ________________
    а) великі, малі
    б) розповідні, питальні, спонукальні
    в) веселі, сумні
  1. З’єднайте правильні відповіді .
    Оленка прийшла з прогулянки. Питальне
    Що поставила Марійка у вазу? Спонукальне
    Не смітіть на вулиці! Розповідне
  1. Розставте розділові знаки у кінці речення .
    А ти посадив своє дерево
    Дятел лікує хворі дерева
    Дбай про лісових жителів
  1. Вставте пропущені слова у речення .
    Настала золота ( що? ) ……..
    Листя з дерев ( що робить? ) ………..
    Птахи відлетіли ( куди? ) …………
13. Складіть речення з поданих слів .
в, живемо, ми, Україні.
14. Складіть речення про осінь .
________________
________________

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ЯДС 3 клас 1 семестр

  Я досліджую світ   І семестр Частина 1 ( 7 годин на тиждень)   № п/п Дата Тема уроку Примітка 1     Вступ. Знайомство з підручником.     2     Історія та традиції рідної школи.   3       Шкільний розпорядок.       4     Ставлення до інших (с. 7–8) .   5     Як уникнути конфлікту.   6     Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 9–10) .     7 02.09   ТЕО. Повторення та узагальнення вивченого під час дистанційного навчання. Літо-літечко...
                                    Завдання з літературного читання 1. Леонід Глібов «Котилася тарілочка» 1. По чому котилася тарілочка? а) по лісу, б) по полю, в) по горі. 2. Кого забавляла тарілочка? а) людей, б) діток, в) пташок. 3. Якою була тарілочка? а) велика, б) золота, в) срібна. 4. Хто прийшов? а) баба, б) тато, в) дідусь. 5. Куди сховала баба тарілочку? а) у ліс, б) у туман, в) у кишеню. 6. Золота тарілочка-це а) місяць, б) сонях, в) сонце. 7. Чорна баба-то а) хмара, б) тінь, в) ніч. 8. Вірш написав а) В. Сухомлинський, б) Л. Глібов, в) Л. Костенко. 2 . Марійка Підгірянка «Безконечні казочки»   1. Перша казка була про а) зайчика, б) мишку, в) горобчика. 2. Що приніс зайчик? а) пісок, б) дрова, в) глину. 3.Зайчикові юшка була а) солона, б) солодка, в) кисла. 4. У другій казці котик прибіг а) із лісу, б) із лугу, в) із хати. 5. Де ліг котик? а) серед лі...
Тема: Творчість Наталі Забіли для дітей. Мета: формувати в учнів вміння самостійно ознайомлюватися з новою дитячою книжкою, прогнозувати її зміст; продовжувати формувати вміння будувати зв’язне висловлювання за змістом творів; розглядати книжки на книжковій виставці; вчити брати участь у постанові дитячих п’єс. Тип уроку: урок – свято. Обладнання: твори Наталі Забіли, портрет, малюнки букв, відповідний одяг персонажів, мольберт, рекомендаційний список літератури на наступний урок. Хід уроку I.Організація класу. Привітання. Добрий день вам! Добрий день нам! Добрий день всім! II. Повідомлення теми і мети уроку. Дорогі друзі! Сьогодні ми познайомимо вас з творчістю відомої дитячої письменниці Спробуйте відгадати її прізвище. Наші учні будуть розповідати вам вірш, який написала ця письменниця, а ви визначите, який звук у ньому повторюється найчастіше. (Виходять шість учнів. У кожного в руках папірець з намальованою великою буквою : З, А, Б, І, Л, А. Написи до...