Перейти до основного вмісту
                                    Завдання з літературного читання


1. Леонід Глібов «Котилася тарілочка»
1. По чому котилася тарілочка?
а) по лісу, б) по полю, в) по горі.
2. Кого забавляла тарілочка?
а) людей, б) діток, в) пташок.
3. Якою була тарілочка?
а) велика, б) золота, в) срібна.
4. Хто прийшов?
а) баба, б) тато, в) дідусь.
5. Куди сховала баба тарілочку?
а) у ліс, б) у туман, в) у кишеню.
6. Золота тарілочка-це
а) місяць, б) сонях, в) сонце.
7. Чорна баба-то
а) хмара, б) тінь, в) ніч.
8. Вірш написав
а) В. Сухомлинський, б) Л. Глібов, в) Л. Костенко.

2.Марійка Підгірянка «Безконечні казочки» 
1. Перша казка була проа) зайчика, б) мишку, в) горобчика.
2. Що приніс зайчик?
а) пісок, б) дрова, в) глину.
3.Зайчикові юшка була
а) солона, б) солодка, в) кисла.
4. У другій казці котик прибіг
а) із лісу, б) із лугу, в) із хати.
5. Де ліг котик?
а) серед лісу, б) серед двору, в) серед хати.
6. У третій казці мушка влетіла
а) у сметану, б) у молоко, в) у борщ.
7. У четвертій казці горобчик був
а) спритний, б) завзятий, в) упертий.
8. У п’ятій казочці хлопчина був по вуха
а) у грязюці, б) у болоті, в) у сметані.


3.Юрій Ярмиш «Зайчаткова казочка» 
1. Де бігло Зайчатко?а) селом, б) містом, в) лісом.
2. Зайчатко знайшло на стежці
а) морквинку, б) капустинку, в) казочку.
3. Казочка була написана
а) великими літерами, б) маленькими літерами, в) писаними літерами.
4. Спершу прочитати казочку Зайчик попросив:
а) Лисичку, б) Вовчика, в) хлопчика.
5. Лисичка читала казочку про:
а) Колобка, б) смачну курочку, в) смажену качечку.
6. Вовк читав казку про:
а) козеня, б) ягня. в) теля.
7. Хто правильно прочитав зайчикові казочку?
а) Лисичка, б) Вовк, в) хлопчик.
8. Куди запропонував хлопчик вступити зайчикові?
а) до музичної школи. б) до лісової школи, в) до спортивної школи.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ЯДС 3 клас 1 семестр

  Я досліджую світ   І семестр Частина 1 ( 7 годин на тиждень)   № п/п Дата Тема уроку Примітка 1     Вступ. Знайомство з підручником.     2     Історія та традиції рідної школи.   3       Шкільний розпорядок.       4     Ставлення до інших (с. 7–8) .   5     Як уникнути конфлікту.   6     Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 9–10) .     7 02.09   ТЕО. Повторення та узагальнення вивченого під час дистанційного навчання. Літо-літечко...
Тема: Творчість Наталі Забіли для дітей. Мета: формувати в учнів вміння самостійно ознайомлюватися з новою дитячою книжкою, прогнозувати її зміст; продовжувати формувати вміння будувати зв’язне висловлювання за змістом творів; розглядати книжки на книжковій виставці; вчити брати участь у постанові дитячих п’єс. Тип уроку: урок – свято. Обладнання: твори Наталі Забіли, портрет, малюнки букв, відповідний одяг персонажів, мольберт, рекомендаційний список літератури на наступний урок. Хід уроку I.Організація класу. Привітання. Добрий день вам! Добрий день нам! Добрий день всім! II. Повідомлення теми і мети уроку. Дорогі друзі! Сьогодні ми познайомимо вас з творчістю відомої дитячої письменниці Спробуйте відгадати її прізвище. Наші учні будуть розповідати вам вірш, який написала ця письменниця, а ви визначите, який звук у ньому повторюється найчастіше. (Виходять шість учнів. У кожного в руках папірець з намальованою великою буквою : З, А, Б, І, Л, А. Написи до...