Перейти до основного вмісту
                                    Завдання з літературного читання


1. Леонід Глібов «Котилася тарілочка»
1. По чому котилася тарілочка?
а) по лісу, б) по полю, в) по горі.
2. Кого забавляла тарілочка?
а) людей, б) діток, в) пташок.
3. Якою була тарілочка?
а) велика, б) золота, в) срібна.
4. Хто прийшов?
а) баба, б) тато, в) дідусь.
5. Куди сховала баба тарілочку?
а) у ліс, б) у туман, в) у кишеню.
6. Золота тарілочка-це
а) місяць, б) сонях, в) сонце.
7. Чорна баба-то
а) хмара, б) тінь, в) ніч.
8. Вірш написав
а) В. Сухомлинський, б) Л. Глібов, в) Л. Костенко.

2.Марійка Підгірянка «Безконечні казочки» 
1. Перша казка була проа) зайчика, б) мишку, в) горобчика.
2. Що приніс зайчик?
а) пісок, б) дрова, в) глину.
3.Зайчикові юшка була
а) солона, б) солодка, в) кисла.
4. У другій казці котик прибіг
а) із лісу, б) із лугу, в) із хати.
5. Де ліг котик?
а) серед лісу, б) серед двору, в) серед хати.
6. У третій казці мушка влетіла
а) у сметану, б) у молоко, в) у борщ.
7. У четвертій казці горобчик був
а) спритний, б) завзятий, в) упертий.
8. У п’ятій казочці хлопчина був по вуха
а) у грязюці, б) у болоті, в) у сметані.


3.Юрій Ярмиш «Зайчаткова казочка» 
1. Де бігло Зайчатко?а) селом, б) містом, в) лісом.
2. Зайчатко знайшло на стежці
а) морквинку, б) капустинку, в) казочку.
3. Казочка була написана
а) великими літерами, б) маленькими літерами, в) писаними літерами.
4. Спершу прочитати казочку Зайчик попросив:
а) Лисичку, б) Вовчика, в) хлопчика.
5. Лисичка читала казочку про:
а) Колобка, б) смачну курочку, в) смажену качечку.
6. Вовк читав казку про:
а) козеня, б) ягня. в) теля.
7. Хто правильно прочитав зайчикові казочку?
а) Лисичка, б) Вовк, в) хлопчик.
8. Куди запропонував хлопчик вступити зайчикові?
а) до музичної школи. б) до лісової школи, в) до спортивної школи.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ЯДС 3 клас 1 семестр

  Я досліджую світ   І семестр Частина 1 ( 7 годин на тиждень)   № п/п Дата Тема уроку Примітка 1     Вступ. Знайомство з підручником.     2     Історія та традиції рідної школи.   3       Шкільний розпорядок.       4     Ставлення до інших (с. 7–8) .   5     Як уникнути конфлікту.   6     Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 9–10) .     7 02.09   ТЕО. Повторення та узагальнення вивченого під час дистанційного навчання. Літо-літечко минуло… (с. 11) .   8       Небезпечні ситуації в школі.   9  
  STEM - Зима 2023 Діяльнісні  активності. Екологічний квест з елементами STEM -освіти «Сміття - проблема людства» Мета. Знайомити дітей з проблемами  засмічення довкілля різноманітними відходами. Показати причини і наслідки забруднення навколишнього середовища пластиковими, паперовими, харчовими і твердими відходами. Розкрити вплив забрудненого середовища на здоров ’ я людини. Залучити дітей до участі у проекті  «Друге життя» і презентувати  його результати.  Виховувати любов до природи і бережне ставлення до навколишнього середовища. 1.День 1 «Сірникова мозаїка» Завдання.   Усі батьки люблять повторювати: «Сірники для дітей — не іграшка!» Правильно, звісно, адже діти можуть ненавмисне що-небудь підпалити.   Але сьогодні ми не будемо нічого палити, ми будемо грати. Пропонуємо ось яке завдання. За допомогою сірників викласти на столі  улюблену фігуру. Роботи  учнів:     Лазоренко Максим Перепелиця Ярослав Іващенко Катерина Мостовий  Сергій  2.  День  2 «Мозаїчна» Мозаїка   у пер