Я
досліджую світ
І семестр
Частина
1 ( 7 годин на тиждень) |
|||
№ п/п |
Дата
|
Тема уроку |
Примітка |
1 |
|
Вступ.
Знайомство з підручником. |
|
2 |
|
Історія та традиції рідної школи. |
|
3 |
|
Шкільний розпорядок. |
|
4 |
|
Ставлення до інших (с. 7–8). |
|
5 |
|
Як уникнути конфлікту. |
|
6 |
|
Моделювання способів вирішення конфліктних
ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 9–10).
|
|
7 |
02.09 |
ТЕО. Повторення
та узагальнення вивченого під час дистанційного навчання. Літо-літечко
минуло… (с. 11). |
|
8 |
|
Небезпечні ситуації
в школі. |
|
9 |
|
Обговорення правил
поведінки, прийнятих у класі, школі (с.
13–14). |
|
10 |
|
Небезпечні ситуації на вулиці (с. 15–16). |
|
11 |
|
Сім’я. Склад сім’ї. |
|
12 |
|
Історія роду. Родинні стосунки між
поколіннями. |
|
13 |
|
Моделювання способів поведінки чуйного
ставлення до старших та інших членів сім’ї (с. 17–19). |
|
14 |
|
ТЕО.
Вазон (с. 20). |
|
15 |
|
Розподіл прав та обов’язків у сім’ї. |
|
16 |
|
Дозвілля в сім’ї (с. 22–24). |
|
17 |
|
Небезпечні ситуації вдома (с. 25–26). |
|
18 |
|
Приватний і громадський простір. |
|
19 |
|
Моделювання (інсценізація) поведінки у
громадських місцях (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 27–28). |
|
20 |
|
Діагностична робота. |
|
21 |
. |
ТЕО.
Черепашка
із сюрпризом (с. 29). |
|
22 |
|
Природа
— частина навколишнього світу (с.
31–32). |
|
23 |
|
Нежива природа. Жива природа. |
|
24 |
|
Тіла природи та рукотворні тіла. |
|
25 |
|
Явища природи (с. 33–35). |
|
26 |
|
Сезонні явища природи. |
|
27 |
|
Мініпроект про одне з явищ природи.
Презентація проектів. |
|
28 |
|
ТЕО.
Ведмежа
та мишка (с. 36). |
|
29 |
|
Дослідження природи. |
|
30 |
|
Значення дослідження природи (с. 38–39). |
|
31 |
|
Джерела інформації про природу . |
|
32 |
|
Способи
представлення інформації про природу в різних джерелах. (с. 40–42). |
|
33 |
|
Дослідження як джерело знань про природу. |
|
34 |
|
Дослідження властивостей речовин (за вибором учнів /
вчителя) (с. 43–44). |
|
35 |
|
ТЕО.
Кораблик — мандрівник (с. 45). |
|
36 |
|
Обладнання
для вивчення природи (с. 47–48). |
|
37 |
|
Обладнання
для вивчення природи (с. 47–48). |
|
38 |
|
Основні
кроки під час дослідження тіл і явищ природи (с. 49–51). |
|
39 |
|
Виконання
досліджень за планом. |
|
40 |
|
Спостереження.
Вправляння у складанні плану спостереження
(с. 52). |
|
41 |
|
Вправляння
у складанні плану спостереження (с. 52). |
|
42 |
|
ТЕО.
Осінній букет (с. 53). |
|
43 |
|
Вимірювання.
Використання вимірювання під час дослідження природи. |
|
44 |
|
Вправляння
у проведенні вимірювань (с. 56). |
|
45 |
|
Експеримент (дослід). Прилади, які допомагають проводити
досліди. |
|
46 |
|
Вправляння у складанні плану експерименту (с. 57). |
|
47 |
|
Дослідження
властивостей тіл неживої природи (за вибором учнів/вчителя). |
|
48 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Моделювання
у вивченні природи. |
|
49 |
|
ТЕО.
Восьминіг (с. 58). |
|
50 |
|
Моделювання
у вивченні природи. |
|
51 |
|
Нежива
природа. |
|
52 |
|
Різноманітність тіл неживої природи та їх властивості (с. 62–64). |
|
53 |
25.10 |
Зв’язки між тілами неживої та живої природи |
|
54 |
|
Три стани неживої природи. |
|
55 |
|
Дослідження властивостей неживої природи. |
|
56 |
|
ТЕО.
Смачне чаювання (с. 65). |
|
57 |
|
Речовини, їх різноманітність,
властивості та застосування. |
|
58 |
|
Дослідження розчинності у воді
речовин, що використовуються у побуті (харчової солі, крохмалю, питної соди) (с. 68–70). |
|
59 |
|
Вода в
природі. Різноманітність водойм. Три стани води (с. 71–73). |
|
60 |
|
Різноманітність
водойм. |
|
61 |
|
Три
стани води (с. 71–73). |
|
62 |
|
Колообіг
води в природі (с. 74–75). |
|
63 |
|
ТЕО.
Морозиво-ріжок (с. 76–77). |
|
64 |
|
Очищення
води. Способи очищення води (с. 79–80). |
|
65 |
|
Повітря. Властивості повітря. |
|
66 |
|
Спостереження дослідів, які демонструють властивості
повітря (с. 81–82). |
|
67 |
|
Гірські породи. |
|
68 |
|
Властивості гірських порід. |
|
69 |
|
Порівняння властивостей гірських порід (за вибором
учнів/учителя) (с. 83–84). |
|
70 |
|
ТЕО.
Гілка горобини (с. 85). |
|
71 |
|
Корисні копалини - гірські породи, які люди видобувають і
використовують для своїх потреб. |
|
72 |
|
Три групи корисних копалин: горючі, рудні, нерудні. |
|
73 |
. |
Використання та охорона корисних копалин. Ознайомлення з
корисними копалинами (с. 87–89). |
|
74 |
|
Ґрунт, утворення ґрунту. |
|
75 |
|
Ґрунт. Склад ґрунту. |
|
76 |
|
Догляд
за ґрунтом (с. 92–93). |
|
77 |
|
ТЕО.
Співуча пташка (с. 94–95). |
|
78 |
|
Значення води, повітря і ґрунту в природі. |
|
79 |
|
Діяльності людей,
охорона води, повітря, ґрунту. (с. 97–99). |
|
80 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична
робота. |
|
81 |
|
Організми — тіла живої природи. |
|
82 |
|
Різноманітність рослин (с. 100–102). |
|
83 |
|
Характеристика
груп рослин. Визначення спільних та відмінних ознак. |
|
84 |
|
ТЕО.
Пухнасті
айстри (с. 103–104). |
|
85 |
|
Дихання
і живлення рослин (с. 106–107). |
|
86 |
|
Квіткові
рослини. |
|
87 |
|
Будова квіткової рослини. Поділ
квіткових рослин на групи за будовою. |
|
88 |
|
Розмноження, ріст і розвиток
рослин (с. 108–109). |
|
89 |
|
Розмноження квіткових рослин за
допомогою кореня, стебла та листка. |
|
90 |
|
Спостереження розвитку рослини,
яку вирощено з різних частин рослини (насінини, бульби, живця, пагона) (с. 110–111). |
|
91 |
|
ТЕО.
Новорічна
прикраса з дроту (с. 112–113). |
|
92 |
|
Середовище існування рослин. |
|
93 |
|
Пристосування
рослин до умов існування. Виявлення пристосування рослин до певних умов
існування |
|
94 |
|
Дослідження
умов росту рослин (с. 116–117). Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|
95 |
|
Тварини
— організми (с. 118–119). |
|
96 |
|
Поділ
тварин на групи за способом живлення. |
|
97 |
|
Комахи.
Істотні ознаки комах. |
|
98 |
|
ТЕО.
Біла сова (с. 120). |
|
99 |
|
Риби.
Будова тіла риби. |
|
100 |
|
Риби.
Особливості розмноження, росту та розвитку риби. (с. 124–125). |
|
101 |
|
Земноводні.
Будова тіла земноводних. (с. 126–127).
|
|
102 |
|
Земноводні.
Особливості розмноження, росту та розвитку земноводних. |
|
103 |
|
Плазуни.
Будова тіла плазунів. (с. 130–131). |
|
104 |
|
Плазуни.
Особливості розмноження, росту та розвитку плазунів. |
|
105 |
|
ТЕО.
Рибка (с. 128). |
|
106 |
|
Птахи.
Будова тіла птахів.(с. 132–133). |
|
107 |
|
Птахи. Особливості розмноження, росту та розвитку
птахів. (с. 132–133). |
|
108 |
|
Звірі.
Будова тіла звірів. (с. 134–135). |
|
109 |
|
Звірі. Особливості
розмноження, росту та розвитку звірів. |
|
110 |
|
Середовище
існування тварин. Пристосування тварин до способу життя. |
|
111 |
|
Виявлення
пристосування тварин до способу життя (с. 139–140). Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
112 |
|
ТЕО. Лев — цар звірів
(с. 136). |
|
Коментарі
Дописати коментар