Перейти до основного вмісту

ЯДС 3 клас 1 семестр

 

Я досліджую світ  

І семестр

Частина 1 ( 7 годин на тиждень)

 № п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

1

  

Вступ. Знайомство з підручником.

 

 

2

 

 Історія та традиції рідної школи.

 

3

  

 Шкільний розпорядок.

 

    4

 

 Ставлення до інших (с. 7–8).

 

5

 

 Як уникнути конфлікту.

 

6

 

 Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя)

(с. 9–10). 

 

7

02.09  

ТЕО. Повторення та узагальнення вивченого під час дистанційного навчання.

Літо-літечко минуло… (с. 11).

 

8

  

 Небезпечні ситуації в школі.

 

9

 

 Обговорення правил поведінки, прийнятих у класі, школі (с. 13–14). 

 

10

  

 Небезпечні ситуації на вулиці (с. 15–16).

 

11

 

 Сім’я. Склад сім’ї.

 

12

  

 Історія роду. Родинні стосунки між поколіннями.

 

13

 

 Моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та інших членів сім’ї (с. 17–19).

 

14

  

ТЕО.    

Вазон (с. 20).

 

15

  

 Розподіл прав та обов’язків у сім’ї.

 

16

 

 Дозвілля в сім’ї (с. 22–24).

 

17

  

 Небезпечні ситуації вдома (с. 25–26).

 

18

 

 Приватний і громадський простір.

 

19

  

 Моделювання (інсценізація) поведінки у громадських місцях (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 27–28).

 

20

 

  Діагностична  робота. 

 

21

 .

ТЕО.  

Черепашка із сюрпризом (с. 29).

 

22

  

  Природа — частина навколишнього світу (с. 31–32).

 

23

  

 Нежива природа. Жива природа.

 

24

  

 Тіла природи та рукотворні тіла.

 

25

 

 Явища природи (с. 33–35).

 

26

 

 Сезонні явища природи.

 

27

 

 Мініпроект про одне з явищ природи. Презентація проектів.

 

28

  

ТЕО.  

Ведмежа та мишка (с. 36).

 

29

  

 Дослідження природи.

 

30

 

 Значення дослідження природи (с. 38–39).

 

31

  

 Джерела інформації про природу .

 

32

 

 Способи  представлення інформації про природу в різних джерелах. (с. 40–42).

 

33

  

Дослідження як джерело знань про природу.

 

34

 

Дослідження властивостей речовин (за вибором учнів / вчителя) (с. 43–44).

 

 

35

  

ТЕО. Кораблик — мандрівник (с. 45).

 

36

  

Обладнання для вивчення природи (с. 47–48).

 

37

 

Обладнання для вивчення природи (с. 47–48).

 

38

  

Основні кроки під час дослідження тіл і явищ природи (с. 49–51).

 

39

 

Виконання досліджень за планом.

 

40

  

Спостереження. Вправляння у складанні плану спостереження (с. 52).

 

41

 

Вправляння у складанні плану спостереження (с. 52).

 

42

  

ТЕО. Осінній букет (с. 53).

 

43

  

Вимірювання. Використання вимірювання під час дослідження природи.

 

44

 

Вправляння у проведенні вимірювань (с. 56).

 

45

  

Експеримент (дослід). Прилади, які допомагають проводити досліди.

 

 

46

 

Вправляння у складанні плану експерименту

(с. 57).

 

47

  

Дослідження властивостей тіл неживої природи (за вибором учнів/вчителя).

 

48

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.  

Моделювання у вивченні природи.

 

49

  

ТЕО. Восьминіг (с. 58).

 

50

  

Моделювання у вивченні природи.

 

51

  

Нежива природа.

 

52

  

Різноманітність тіл неживої природи та їх властивості (с. 62–64).

 

53

25.10

Зв’язки між тілами неживої та живої природи

 

54

 

Три стани неживої природи.

 

55

 

Дослідження властивостей неживої природи.

 

56

  

ТЕО. Смачне чаювання (с. 65).

 

57

  

Речовини, їх різноманітність, властивості та застосування.

 

58

 

Дослідження розчинності у воді речовин, що використовуються у побуті (харчової солі, крохмалю, питної соди) (с. 68–70).

 

59

  

Вода в природі. Різноманітність водойм. Три стани води (с. 71–73).

 

60

 

Різноманітність водойм.

 

61

 

Три стани води (с. 71–73).

 

62

  

Колообіг води в природі (с. 74–75).

 

63

  

ТЕО. Морозиво-ріжок (с. 76–77).

 

64

  

Очищення води. Способи очищення води (с. 79–80).

 

65

  

Повітря. Властивості повітря.

 

66

 

 Спостереження дослідів, які демонструють властивості повітря (с. 81–82).

 

67

  

Гірські породи.

 

68

 

Властивості гірських порід.

 

69

 

Порівняння властивостей гірських порід (за вибором учнів/учителя) (с. 83–84).

 

70

  

ТЕО. Гілка горобини (с. 85).

 

71

  

Корисні копалини - гірські породи, які люди видобувають і використовують для своїх потреб.

 

72

 

Три групи корисних копалин: горючі, рудні, нерудні.

 

73

 .

Використання та охорона корисних копалин. Ознайомлення з корисними копалинами (с. 87–89).

 

74

 

Ґрунт, утворення ґрунту.

 

 

75

  

Ґрунт. Склад  ґрунту.

 

76

  

Догляд за ґрунтом (с. 92–93).

 

77

  

ТЕО. Співуча пташка (с. 94–95).

 

78

  

Значення води, повітря і ґрунту в природі.

 

79

 

Діяльності людей,  охорона води, повітря, ґрунту.  (с. 97–99).

 

80

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична  робота. 

 

81

  

Організми — тіла живої природи.

 

82

  

 Різноманітність рослин (с. 100–102).

 

83

 

Характеристика груп рослин. Визначення спільних та відмінних ознак.

 

84

  

ТЕО. Пухнасті айстри (с. 103–104).

 

85

  

Дихання і живлення рослин (с. 106–107).

 

86

  

Квіткові рослини.

 

87

  

Будова квіткової рослини. Поділ квіткових рослин на групи за будовою.

 

88

 

Розмноження, ріст і розвиток рослин (с. 108–109).

 

89

 

Розмноження квіткових рослин за допомогою кореня, стебла та листка.

 

90

 

Спостереження розвитку рослини, яку вирощено з різних частин рослини (насінини, бульби, живця, пагона) (с. 110–111).

 

91

  

ТЕО. Новорічна прикраса з дроту (с. 112–113).

 

92

  

Середовище існування рослин.

 

93

  

Пристосування рослин до умов існування. Виявлення пристосування рослин до певних умов існування

 

94

 

Дослідження умов росту рослин (с. 116–117).

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностична   робота.

 

95

 

Тварини — організми (с. 118–119).

 

96

 

Поділ тварин на групи за способом живлення.

 

97

 

Комахи. Істотні ознаки комах.

 

98

  

ТЕО. Біла сова (с. 120).

 

99

  

Риби. Будова тіла риби.

 

100

  

Риби. Особливості розмноження, росту та розвитку риби. (с. 124–125).

 

101

  

Земноводні. Будова тіла земноводних. (с. 126–127).

 

102

 

Земноводні. Особливості розмноження, росту та розвитку земноводних.

 

103

 

Плазуни. Будова тіла плазунів. (с. 130–131).

 

104

 

Плазуни. Особливості розмноження, росту та розвитку плазунів.

 

105

  

ТЕО. Рибка (с. 128).

 

106

  

Птахи. Будова тіла птахів.(с. 132–133).

 

107

  

Птахи.  Особливості розмноження, росту та розвитку птахів. (с. 132–133).

 

108

  

Звірі. Будова тіла звірів. (с. 134–135).

 

109

 

Звірі. Особливості розмноження, росту та розвитку звірів.

 

110

  

Середовище існування тварин. Пристосування тварин до способу життя.

 

111

 

Виявлення пристосування тварин до способу життя (с. 139–140).

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

112

  

ТЕО. Лев — цар звірів (с. 136).

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

  STEM - Зима 2023 Діяльнісні  активності. Екологічний квест з елементами STEM -освіти «Сміття - проблема людства» Мета. Знайомити дітей з проблемами  засмічення довкілля різноманітними відходами. Показати причини і наслідки забруднення навколишнього середовища пластиковими, паперовими, харчовими і твердими відходами. Розкрити вплив забрудненого середовища на здоров ’ я людини. Залучити дітей до участі у проекті  «Друге життя» і презентувати  його результати.  Виховувати любов до природи і бережне ставлення до навколишнього середовища. 1.День 1 «Сірникова мозаїка» Завдання.   Усі батьки люблять повторювати: «Сірники для дітей — не іграшка!» Правильно, звісно, адже діти можуть ненавмисне що-небудь підпалити.   Але сьогодні ми не будемо нічого палити, ми будемо грати. Пропонуємо ось яке завдання. За допомогою сірників викласти на столі  улюблену фігуру. Роботи  учнів:     Лазоренко Максим Перепелиця Ярослав Іващенко Катерина Мостовий  Сергій  2.  День  2 «Мозаїчна» Мозаїка   у пер
                                    Завдання з літературного читання 1. Леонід Глібов «Котилася тарілочка» 1. По чому котилася тарілочка? а) по лісу, б) по полю, в) по горі. 2. Кого забавляла тарілочка? а) людей, б) діток, в) пташок. 3. Якою була тарілочка? а) велика, б) золота, в) срібна. 4. Хто прийшов? а) баба, б) тато, в) дідусь. 5. Куди сховала баба тарілочку? а) у ліс, б) у туман, в) у кишеню. 6. Золота тарілочка-це а) місяць, б) сонях, в) сонце. 7. Чорна баба-то а) хмара, б) тінь, в) ніч. 8. Вірш написав а) В. Сухомлинський, б) Л. Глібов, в) Л. Костенко. 2 . Марійка Підгірянка «Безконечні казочки»   1. Перша казка була про а) зайчика, б) мишку, в) горобчика. 2. Що приніс зайчик? а) пісок, б) дрова, в) глину. 3.Зайчикові юшка була а) солона, б) солодка, в) кисла. 4. У другій казці котик прибіг а) із лісу, б) із лугу, в) із хати. 5. Де ліг котик? а) серед лісу, б) серед двору, в) серед хати. 6. У третій казці мушка влетіла а) у сметану, б) у молоко