Перейти до основного вмісту
Тема «Множення числа 2 і ділення на 2»
1 варіант 
1. Математичний диктант
Знайти:
- добуток чисел 2 і 8;
- суму чисел 2 і 9;
- різницю чисел 14 і 2;
- частку чисел 18 і 2. 
2. Знайти значення виразів:
2 . 6 + 9                     45 – 17
2 . 9 – 13                   50 – 36
8 : 2 – 4                     90 – 19 + 22
6 : 2 +15                    90 – (19 + 22) 
3. Розв’язати задачу:
У 7 банок налили по 2 л води. Скільки всього літрів води налили в банки?
4. Розв’язати задачу:
Двоє хлопчиків поділили порівну 14 цукерок. Скільки цукерок дісталося кожному хлопчику?
5. Накреслити один відрізок 11см, а інший – на 5см коротший.
 
2 варіант

1. Математичний диктант
Знайти:
- добуток чисел 2 і 9;
- суму чисел 2 і 6;
- різницю чисел 18 і 2;
- частку чисел 14 і 2.

2. Знайти значення виразів:
2 . 7 + 8                          36 – 18
2 . 6 – 11                        70 – 29
10 : 2 – 5                        70 – 23 + 38
12 : 2 + 27                      70 – (23 + 38)

3. Розв’язати задачу:
Черговий поклав зошити на 5 парт, по 2 зошити на кожну парту. Скільки всього зошитів поклав черговий на парти?
4. Розв’язати задачу:
16 л соку розлили у дві каструлі порівну. Скільки літрів соку налили в кожну каструлю?

5. Накреслити один відрізок 6см, а інший – на 5см довший.

Додатково: Скласти вирази і знайти їх значення: 
Добуток чисел 2 і 4 збільшити на 19 
Частку чисел 16 і 2 збільшити на 45 
20 зменшити на добуток чисел 2 і 8 
11 збільшити на частку чисел 18 і 2



Тема «Множення числа 3 і ділення на 3»
1 варіант
1. Записати вирази і обчислити їх значення:
Добуток чисел 2 і 8 зменшити на 9.
Частку чисел 27 і 3 збільшити на 15.
Суму чисел 20 і 4 поділити на 3.
Різницю чисел 20 і 8 поділити на 2.
2. Знайти значення виразів:
2 . 4 + 23                              (37 – 13) : 3
3 . (3 + 5)                              64 – (18 + 9)
16 : 2 + 37                             64 – 18 + 9

3. Розв’язати задачу:
Три однакові шапочки коштують 24 грн. Скільки гривень коштує одна шапочка?
4. Розв’язати задачу:
Мама купила 3 пакети борошна по 2 кг в кожному і 8 кг цукру. Скільки кілограмів продуктів купила мама?
5. Накреслити відрізок 12 см і поділити його на три рівні частини.
2 варіант
1. Записати вирази і обчислити їх значення:
Добуток чисел 2 і 7 зменшити на 8.
Частку чисел 24 і 3 збільшити на 18.
Суму чисел 10 і 5 поділити на 3.
Різницю чисел 20 і 4 поділити на 2.
2. Знайти значення виразів:
2 . 3 + 28                       (49 – 22) : 3
3 . (4 + 3)                       75 – (29 + 7)
14 : 2 + 38                      75 – 29 + 7

3. Розв’язати задачу:
Три однакові ручки коштують 18 грн. Скільки гривень коштує одна ручка?
4. Розв’язати задачу:
Тато купив 4 сітки моркви по 2 кг в кожній і 5 кг капусти. Скільки кілограмів овочів купив тато?
5. Накреслити відрізок 9 см і поділити його на три рівні частини.
Додатково: 
Знайти значення виразів:
12 : 3 + 6 + 4                      21 : 3 – 5 + 24
27 : 3 + 9 + 9                      18 : 3 + 4 – 10
24 : 3 – 6 + 30                     9 : 3 + 28 – 7
15 : 3 + 15 – 8                     27 : 3 + 18 – 10

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ЯДС 3 клас 1 семестр

  Я досліджую світ   І семестр Частина 1 ( 7 годин на тиждень)   № п/п Дата Тема уроку Примітка 1     Вступ. Знайомство з підручником.     2     Історія та традиції рідної школи.   3       Шкільний розпорядок.       4     Ставлення до інших (с. 7–8) .   5     Як уникнути конфлікту.   6     Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 9–10) .     7 02.09   ТЕО. Повторення та узагальнення вивченого під час дистанційного навчання. Літо-літечко минуло… (с. 11) .   8       Небезпечні ситуації в школі.   9  
  STEM - Зима 2023 Діяльнісні  активності. Екологічний квест з елементами STEM -освіти «Сміття - проблема людства» Мета. Знайомити дітей з проблемами  засмічення довкілля різноманітними відходами. Показати причини і наслідки забруднення навколишнього середовища пластиковими, паперовими, харчовими і твердими відходами. Розкрити вплив забрудненого середовища на здоров ’ я людини. Залучити дітей до участі у проекті  «Друге життя» і презентувати  його результати.  Виховувати любов до природи і бережне ставлення до навколишнього середовища. 1.День 1 «Сірникова мозаїка» Завдання.   Усі батьки люблять повторювати: «Сірники для дітей — не іграшка!» Правильно, звісно, адже діти можуть ненавмисне що-небудь підпалити.   Але сьогодні ми не будемо нічого палити, ми будемо грати. Пропонуємо ось яке завдання. За допомогою сірників викласти на столі  улюблену фігуру. Роботи  учнів:     Лазоренко Максим Перепелиця Ярослав Іващенко Катерина Мостовий  Сергій  2.  День  2 «Мозаїчна» Мозаїка   у пер
                                    Завдання з літературного читання 1. Леонід Глібов «Котилася тарілочка» 1. По чому котилася тарілочка? а) по лісу, б) по полю, в) по горі. 2. Кого забавляла тарілочка? а) людей, б) діток, в) пташок. 3. Якою була тарілочка? а) велика, б) золота, в) срібна. 4. Хто прийшов? а) баба, б) тато, в) дідусь. 5. Куди сховала баба тарілочку? а) у ліс, б) у туман, в) у кишеню. 6. Золота тарілочка-це а) місяць, б) сонях, в) сонце. 7. Чорна баба-то а) хмара, б) тінь, в) ніч. 8. Вірш написав а) В. Сухомлинський, б) Л. Глібов, в) Л. Костенко. 2 . Марійка Підгірянка «Безконечні казочки»   1. Перша казка була про а) зайчика, б) мишку, в) горобчика. 2. Що приніс зайчик? а) пісок, б) дрова, в) глину. 3.Зайчикові юшка була а) солона, б) солодка, в) кисла. 4. У другій казці котик прибіг а) із лісу, б) із лугу, в) із хати. 5. Де ліг котик? а) серед лісу, б) серед двору, в) серед хати. 6. У третій казці мушка влетіла а) у сметану, б) у молоко