Перейти до основного вмісту

ЯДС 3 клас 2 семестр

 

II семестр

7 год на тиждень

№ п/п

 

Дата

 

Тема уроку

 

Примітка

1

09.01

Гриби (с. 3–5).

 

2

09.01

Повторення  вивченого матеріалу.

 

3

10.01

Бактерії (с. 6–7).

 

4

11.01

Значення організмів у природі та житті людини.  

 

5

12.01

Охорона рослинного і  тваринного світу (с. 8–10).

 

6

13.01

Повторення  вивченого матеріалу.

 

7

13.01

ТЕО. Ялинка-веселинка (с. 11).

 

8

16.01

Ліс — природне угруповання (с. 13–15).

 

9

16.01

Луки — природне угруповання (с. 16–17).

 

10

17.01

Прісна водойма — природне угруповання (с. 18–19).

 

11

18.01

Море — природне угруповання (с. 22–23).

 

12

19.01

Червона книга України (с. 24–25).

 

13

20.01

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

14

20.01

ТЕО. Пташки взимку (с. 20).

 

15

23.01

Повторення вивченого матеріалу.

 

16

23.01

Діагностична   робота.    

 

17

24.01

Людина — частина природи. Роль природи в житті людини (с. 28–29).

 

18

25.01

Вплив людини на природу.

  (с. 30–31).

 

19

26.01

Професії, пов’язані з діяльністю людини в природі (с. 32–33).

 

20

27.01

Практична робота: спостереження впливу

діяльності людини на природу (на матеріалі своєї місцевості).

 

21

27.01

ТЕО. Торбинка-сіточка (с. 26).

 

22

30.01

 Властивості матеріалів.

  (с. 36–37).

 

23

30.01

Використання матеріалів.   (с. 38–39).

 

24

30.01

Практична робота: дослідження властивостей

матеріалів (за вибором учнів/учителя).

 

25

31.01

Техніка та технології (с. 40–41).

 

26

01.02

Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини (с. 44–45).

 

27

02.02

Правила поведінки в природі.   (с. 46–47).

 

28

 03.02

 Практична робота: ознайомлення з різнома-

нітністю матеріалів і виробів з них.

 

29

03.02

ТЕО. Зимова казка (с. 34).

 

30

 06.02

Ощадливе використання природних ресурсів. 

(с. 48–49).

 

31

06.02

Практична робота: моделювання та аналіз ситуацій перебування у природі.

 

31

07.02

Практична робота: складання пам’ятки ощадливого використання води і електроенергії у побуті.

 

32

08.02

Охорона природи (с. 52–53).

 

33

08.02

Організм людини (с. 54–55).

 

34

09.02

Шкіра. Значення шкіри для організму людини.  

 (с. 56–57).

 

35

10.02

Догляд за шкірою.

 

36

10.02

ТЕО. Індійський слон (с. 50).

 

37

13.02

Скелет і м’язи людини, їх значення.

Запобігання захворюванням скелета та м’язів

(с. 61–62).

 

38

13.02

Повторення вивченого матеріалу.

 

39

14.02

Органи травлення людини, їх значення (с. 63–64).

 

40

15.02

Правила здорового харчування (с. 65–66).

 

41

15.02

Повторення вивченого матеріалу.

 

42

16.02

Органи дихання людини, їх значення. (с. 69–70).

 

43

17.02

Запобігання захворюванням органів дихання.

 

44

17.02

ТЕО. Вишиваємо хрестиком (с. 58).

 

45

20.02

Органи кровообігу людини, їх значення.  (с. 71–72).

 

46

20.02

Запобігання захворюванням  органів кровообігу.

 

47

21.02

Головний і спинний мозок людини, їх значення

(с. 73–75).

 

48

22.02

Органи чуття людини, їх значення (с. 78–79).

 

49

22.02

Розвиток людини протягом життя (с. 80–81).

 

50

23.02

Умови здорового способу життя (с. 82–83).

 

51

24.02

Повторення вивченого матеріалу.

 

52

24.02

ТЕО. Сердечко (с. 76).

 

53

27.02

Зовнішність людини (с. 86–87).

 

54

27.02

Риси характеру, які сприяють досягненню успіху

 (с. 88–89).

 

55

28.02

Риси характеру, які забезпечують дружні взаємини з іншими (с. 90–91).

 

56

01.03

Пізнання себе та своїх можливостей (с. 94–95).

 

57

02.03

Навчання — складова життєвого успіху (с. 96–97).

 

58

03.03

Практична робота: тренування уваги, пам’яті

(прийоми, алгоритми, вправи).

 

59

03.03

ТЕО. Смайлик (с. 92).

 

60

06.03

Вчимося  вчитися   (с. 98–99).

 

61

06.03

Взаємодія та співпраця з іншими (с. 102–103).

 

62

07.03

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

63

08.03

Діагностична   робота.    

 

64

09.03

Людина — частина суспільства (с. 104–105).

 

65

10.03

Повторення вивченого матеріалу.

 

66

10.03

ТЕО. Піаніно (с. 100).

 

67

13.03

Стосунки людей у суспільстві (с. 108–109).

 

68

13.03

Україна — незалежна держава (с. 110–111).

 

69

15.03

Державні свята України (с. 114–115).

 

70

16.03

Пам’ятні події та народні свята України (с. 116–117).

 

71

17.03

Практична робота: створення альбому, портфоліо або облаштування  тематичної виставки «Ми — громадяни України» (зображення символів, листівки, світлини).

 

72

17.03

ТЕО. Мій  сонячний дім — це моя Україна (с. 112).

 

73

20.03

Праця людей різних професій (с. 118–119).

 

74

20.03

Господарська діяльність людей рідного краю (с. 122–123).  

 

75

21.03

Сучасні народні ремесла рідного краю (с. 124–125).

 

76

22.03

Правопорушення.   130–131).

 

77

23.03

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

78

24.03

Практична робота: розв’язання прогностичних задач«Що буде, якщо… » (ситуації правопорушень).

 

79

24.03

ТЕО. Курчатко із сюрпризом (с. 128).

 

80

03.04

Земля — спільний дім для всіх людей (с. 132–133).

 

81

03.04

Україна на карті світу. Україна — європейська держава.     (с. 136–137).

 

82

04.04

Діагностична   робота.   

 

83

05.04

Дослідження «Що в моєму домі вироблено в інших країнах», складання мапи маршруту  цих товарів (на плакаті тощо)  .

 

84

06.04

Проєкт «Славетні українці».

Накопичення даних про відомих українців

із різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука) та їх представлення у різних.

 

85

07.04

Презентація  проєкту.

 

86

07.04

ТЕО. Кульбабки (с. 134).

 

87

10.04

Проєкт «Славетні українці».

Накопичення даних про відомих українців

із різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука) та їх представлення у різних.

 

88

10.04

Повторення вивченого матеріалу . Сім’я.

 

89

11.04

Моделювання  способів  поведінки  чуйного  ставлення  до старших та інших членів сім’ї.

 

90

12.04

Дозвілля в сім’ї.

 

91

13.04

Складання  правил сім’ї.

 

92

14.04

Повторення матеріалу.

 

93

14.04

ТЕО.   Лев — цар звірів (с. 136).

 

94

17.04

Повторення  вивченого  матеріалу . Природа.

 

95

17.04

Сезонні  явища природи.

 

96

18.04

Завдання з лего.

 

97

19.04

Практична робота. Джерела інформації  про природу.

 

98

20.04

Мініпроєкт про одне з явищ природи. Презентація проєктів.

 

99

21.04

Мініпроєкт про одне з явищ природи. Презентація проєктів.

 

100

21.04

ТЕО.   Лев — цар звірів (с. 136).

 

101

24.04

Обладнання для вивчення природи.

 

102

24.04

Діагностична  робота.

 

103

25.04

Виконання досліджень за планом.

 

104

26.04

Вправляння у складанні плану спостереження.

 

105

27.04

Вправляння у проведенні вимірювань.

 

106

28.04

Вправляння у складанні плану експерименту.

 

107

28.04

ТЕО.   Ірис (с. 67).

 

108

01.05

Моделювання у вивчені природи.

 

109

01.05

Виконання завдань.

 

110

02.05

Дослідження  властивостей неживої природи.

 

111

03.05

Повторення  вивченого  про воду.

 

112

04.05

Різноманітність водойм.

 

113

05.05

Повторення вивченого матеріалу.

 

114

05.05

ТЕО.   Бджілка (с. 84).

 

115

08.05

Способи  очищення  води.

 

116

08.05

Спостереження дослідів , які демонструють властивості  повітря.

 

117

09.05

Корисні копалини.

 

118

10.05

Групи  корисних  копалин.

 

119

11.05

Повторення  вивченого  про грунт.

 

120

12.05

Виконання завдань.

 

121

12.05

ТЕО. Мій сонячний дім — це моя Україна (с. 112).

 

122

15.05

Повторення матеріалу. Рослини.

 

123

15.05

Характеристики  груп рослин.

 

124

16.05

Будова  рослин.

 

125

17.05

Дослідження умов росту рослин.

 

126

18.05

Тварини- організми.

 

127

19.05

Виконання завдань.

 

128

19.05

ТЕО.   Рудий клоун Бім (с. 138).

 

129

22.05

Поділ тварин на групи.

 

130

22.05

Повторення  вивченого матеріалу.

 

131

23.05

Повторення вивченого матеріалу.

 

132

24.05

Повторення вивченого матеріалу.

 

133

25.05

Повторення вивченого матеріалу.

 

134

26.05

Повторення вивченого матеріалу.

 

135

26.05

Повторення вивченого матеріалу.

 

136

29.05

Повторення вивченого матеріалу.

 

137

29.05

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

138

30.05

Повторення вивченого матеріалу.

 

139

31.05

Підсумок за рік.

 

 

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ЯДС 3 клас 1 семестр

  Я досліджую світ   І семестр Частина 1 ( 7 годин на тиждень)   № п/п Дата Тема уроку Примітка 1     Вступ. Знайомство з підручником.     2     Історія та традиції рідної школи.   3       Шкільний розпорядок.       4     Ставлення до інших (с. 7–8) .   5     Як уникнути конфлікту.   6     Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 9–10) .     7 02.09   ТЕО. Повторення та узагальнення вивченого під час дистанційного навчання. Літо-літечко минуло… (с. 11) .   8       Небезпечні ситуації в школі.   9  
  STEM - Зима 2023 Діяльнісні  активності. Екологічний квест з елементами STEM -освіти «Сміття - проблема людства» Мета. Знайомити дітей з проблемами  засмічення довкілля різноманітними відходами. Показати причини і наслідки забруднення навколишнього середовища пластиковими, паперовими, харчовими і твердими відходами. Розкрити вплив забрудненого середовища на здоров ’ я людини. Залучити дітей до участі у проекті  «Друге життя» і презентувати  його результати.  Виховувати любов до природи і бережне ставлення до навколишнього середовища. 1.День 1 «Сірникова мозаїка» Завдання.   Усі батьки люблять повторювати: «Сірники для дітей — не іграшка!» Правильно, звісно, адже діти можуть ненавмисне що-небудь підпалити.   Але сьогодні ми не будемо нічого палити, ми будемо грати. Пропонуємо ось яке завдання. За допомогою сірників викласти на столі  улюблену фігуру. Роботи  учнів:     Лазоренко Максим Перепелиця Ярослав Іващенко Катерина Мостовий  Сергій  2.  День  2 «Мозаїчна» Мозаїка   у пер
                                    Завдання з літературного читання 1. Леонід Глібов «Котилася тарілочка» 1. По чому котилася тарілочка? а) по лісу, б) по полю, в) по горі. 2. Кого забавляла тарілочка? а) людей, б) діток, в) пташок. 3. Якою була тарілочка? а) велика, б) золота, в) срібна. 4. Хто прийшов? а) баба, б) тато, в) дідусь. 5. Куди сховала баба тарілочку? а) у ліс, б) у туман, в) у кишеню. 6. Золота тарілочка-це а) місяць, б) сонях, в) сонце. 7. Чорна баба-то а) хмара, б) тінь, в) ніч. 8. Вірш написав а) В. Сухомлинський, б) Л. Глібов, в) Л. Костенко. 2 . Марійка Підгірянка «Безконечні казочки»   1. Перша казка була про а) зайчика, б) мишку, в) горобчика. 2. Що приніс зайчик? а) пісок, б) дрова, в) глину. 3.Зайчикові юшка була а) солона, б) солодка, в) кисла. 4. У другій казці котик прибіг а) із лісу, б) із лугу, в) із хати. 5. Де ліг котик? а) серед лісу, б) серед двору, в) серед хати. 6. У третій казці мушка влетіла а) у сметану, б) у молоко