II семестр
4
години на тиждень
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
|
ЧИСЛА ДІЇ З ЧИСЛАМИ Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Складені задачі |
|
||
|
1 |
Додавання виду 350 + 200, 350 + 20. Віднімання
виду 350 - 200, 350 – 20. Ст.6-11. |
|
|
2 |
Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків |
|
|
3 |
Додавання виду 350
+ 240. Віднімання виду 350 – 240. Ст.11-14 |
|
|
4 |
Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду
300 - 70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид). ст.15-17. |
|
|
5 |
Додавання виду 70 + 60,
260 + 50 частинами. Розв’язування задач на знаходження четвертого
пропорційного.ст.18-21. |
|
|
6 |
Віднімання виду 120 - 50 частинами: способом
розкладання від'ємника на зручні доданки. Ст.21-24. |
|
|
7 |
Додавання виду 380 +
120. Віднімання виду 500 – 340. Ст.24-27. |
|
|
8 |
Віднімання виду 500
– 340.ст.24-27 |
|
|
9 |
Додавання
виду 350 + 170. Ст.28-30. |
|
|
10 |
Віднімання виду 350 - 170 двома способами. Ст.31-33. |
|
|
11 |
Закріплення вмінь усно додавати і віднімати
круглі трицифрові числа.ст.34-35. |
|
|
12 |
Округлення чисел до десятків, до сотень. Ст.36-39. |
|
|
13 |
Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень.
Ст.39-42. |
|
|
14 |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА . |
|
|
15 |
Аналіз помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи. Підсумковий
урок за розділом. |
|
Письмове
додавання й віднімання трицифрових чисел. Складені задачі |
|
||
|
16 |
Алгоритм виконання письмового додавання й
віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Ст.42-46. |
|
|
17 |
Письмове додавання трицифрових чисел з
переходом через розряд, коли в сумі одержуємо нуль у одному з розрядів.
Ст.47-49. |
|
|
18 |
Письмове додавання трицифрових чисел з
переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків.ст.50-53. |
|
|
19 |
Письмове додавання
трицифрових чисел з переходом через розряд.ст.54-57. |
|
|
20 |
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли
зменшуване містить нулі в різних розрядах. Перевірка правильності обчислень.
Ст.57-59. |
|
|
21 |
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли
зменшуване містить нулі в кількох розрядах. Розв’язування задач. Ст.60-63. |
|
|
22 |
Письмове віднімання чисел із переходом
через розряд. Перевірка правильності обчислень. Ст.64-71. |
|
ВИМІРЮВАННЯ ВЕЛИЧИН РОБОТА З ДАНИМИ Час |
|
||
|
23 |
Одиниці часу: тисячоліття, століття,
десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел.ст.72-75. |
|
|
24 |
Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Ст.76-79. |
|
|
25 |
Календар. Порівняння іменованих чисел та
дії над ними. Ст.76-79. |
|
|
26 |
Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда.
Дії над іменованими числами. Ст.80-82. |
|
|
27 |
Перетворення
іменованих чисел та дії над ними.ст.83-85. |
|
|
28 |
Два способи називання часу за годинником.
Розв’язування задач на визначення тривалості події. Ст.86-89. |
|
|
29 |
Визначення часу за годинником. Визначення
тривалості події, часу початку і закінчення події. Ст.90-94. |
|
|
30 |
Визначення часу за електронним годинником.
Задачі на визначення тривалості події. Ст.95-97. |
|
|
31 |
Задачі з одиницями часу.ст.97-99. |
|
|
32 |
Закріплення знань,
умінь і навичок з теми «Час».ст.100-105. |
|
|
33 |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА (+ і – в стовпчик та тема «ЧАС»). |
|
|
34 |
Аналіз помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи. Підсумковий
урок за розділом. |
|
ЧИСЛА ДІЇ З ЧИСЛАМИ РОБОТА З ДАНИМИ Прості і складені задачі. Позатабличне множення і ділення: усні обчислення |
|
||
|
35 |
Прості задачі, що
містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них.
Ст.106-110. |
|
|
36 |
Множення суми на число і числа на суму.ст.111-112. |
|
|
37 |
Множення виду 24 • 3, 240 • 3, 204 • 3, 4 • 23, 4 • 230, 4 • 203. Розв’язування задач. Ст.
114-117. |
|
|
38 |
Множення трицифрового числа на одноцифрове і
одноцифрового – на трицифрове. Ст.118-120. |
|
|
39 |
Сполучний закон
множення. Пропедевтика розв’язування задач на спільну роботу. Ст.121-123. |
|
|
40 |
Задача на спільну
роботу та обернена до неї. Ст.124-126. |
|
|
41 |
Правило ділення суми на число.
Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразів до них.
Ст.127-129. |
|
|
42 |
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на
одноцифрове виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3. Розв’язування задач. Ст.129-132. |
|
|
43 |
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на
одноцифрове виду 42 : 3, 112 : 7. Розв’язування задач. Ст.132-135. |
|
|
44 |
Закріплення знань, умінь і навичок ділити
двоцифрове, трицифрове числа на одноцифрове. Ст.135-137. |
|
|
45 |
Ділення круглого числа на кругле виду 420 :
20. Задача на подвійне зведення до одиниці. Ст.138-141. |
|
|
46 |
Розв’язування задач на подвійне зведення до
одиниці. Обернені до них задачі. Ст.141-143. |
|
|
47 |
Ділення виду 51 : 17 способом підбору.
Ст.144-146. |
|
|
48 |
Обчислення виразів виду 64 : 16 способом послідовного ділення. Ст.147-149. |
|
|
49 |
Залежність результатів дій множення та
ділення від зміни одного з компонентів при сталому другому. |
|
|
50 |
Закріплення знань, умінь і навичок. Творча робота
над задачею. Ст.150-154. |
|
|
51 |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА . |
|
|
52 |
Аналіз помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи. Ділення з остачею.
Ст.155-158. |
|
|
53 |
Властивість остачі.
Ст.159-162. |
|
|
54 |
Закріплення вмінь знаходити остачу від
ділення та застосовувати властивість остачі.ст.163-165. |
|
|
55 |
Перевірка ділення з остачею. Ст.165-167. |
|
|
56 |
Закріплення знань,
умінь і навичок з теми «Ділення з остачею». Ст.168-170. |
|
Частини |
|
||
|
57 |
Поділ на рівні
частини. Дріб з чисельником 1. Ст.171-175. |
|
|
58 |
Порівняння дробів із чисельником 1.
Ст.176-179. |
|
|
59 |
Знаходження частини
від числа. Ст.180-183. |
|
|
60 |
Закріплення знань,
умінь і навичок знаходити частину від числа. Ст.184-185. |
|
|
61 |
Знаходження числа
за його частиною .ст.186-190. |
|
|
62 |
Знаходження числа
за його частиною .ст.186-190. |
|
|
63 |
Закріплення знань, умінь і навичок
знаходити число за його частиною.ст.191-198. |
|
|
64 |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА . |
|
|
65 |
Аналіз помилок, допущених при виконанні
діагностичної роботи. Підсумковий урок
за розділом. |
|
ВИМІРЮВАННЯ
ВЕЛИЧИН ЧИСЛА ДІЇ З ЧИСЛАМИ Місткість. Маса.
Вартість |
|
||
|
66 |
Маса. Одиниці вимірювання маси.ст.199-202. |
|
|
67 |
Перетворення іменованих чисел, виражених в
одиницях маси. Ст.199-202. |
|
|
68 |
Розв’язування задач із одиницями маси.ст.203-206. |
|
|
69 |
Вартість. Підрахунок
грошей. Ст. 207-209. |
|
|
70 |
Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вартості.
Ст.209-211. |
|
|
71 |
Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел. Ст.212-214. |
|
|
72 |
Задачі з одиницями вартості. Ст.215-217. |
|
|
73 |
Задачі для майбутніх бізнесменів.
Ст.217-219. |
|
|
74 |
Підбір грошей. Ст.220-222. |
|
|
75 |
Повторення та узагальнення вивченого. |
|
|
76 |
Підсумковий урок за рік |
|
Коментарі
Дописати коментар