Перейти до основного вмісту

Математика 2 семестр

 

                       II семестр

                       4 години  на тиждень

 

Дата

 

Тема уроку

Примітки

 

 

ЧИСЛА ДІЇ З ЧИСЛАМИ

Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Складені задачі

 

 

1

Додавання виду 350 + 200, 350 + 20. Віднімання виду 350 - 200, 350 – 20. Ст.6-11.

 

 

 

2

Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків

 

 

 

3

Додавання виду 350 + 240. Віднімання виду 350 – 240. Ст.11-14

 

 

 

4

Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 - 70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид). ст.15-17.

 

 

 

5

Додавання виду        70 + 60, 260 + 50 частинами. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного.ст.18-21.

 

 

 

6

Віднімання виду          120 - 50 частинами:

способом розкладання від'ємника на зручні доданки. Ст.21-24.

 

 

 

7

Додавання виду   380 + 120. Віднімання виду 500 – 340. Ст.24-27.

 

 

 

8

Віднімання виду 500 – 340.ст.24-27

 

 

 

9

Додавання виду  350 + 170. Ст.28-30.

 

 

 

10

Віднімання виду  350 - 170 двома способами. Ст.31-33.

 

 

 

11

Закріплення вмінь усно додавати і віднімати круглі трицифрові числа.ст.34-35.

 

 

 

12

Округлення чисел до десятків, до сотень. Ст.36-39.

 

 

13

Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень. Ст.39-42.

 

 

 

14

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА  .

 

 

15

Аналіз помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи. Підсумковий урок за розділом.

 

Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел. Складені задачі

 

 

 

16

Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Ст.42-46.

 

 

17

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд, коли в сумі одержуємо нуль у одному з розрядів. Ст.47-49.

 

 

18

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків.ст.50-53.

 

 

19

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд.ст.54-57.

 

 

20

Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Перевірка правильності обчислень. Ст.57-59.

 

 

21

Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в кількох розрядах. Розв’язування задач. Ст.60-63.

 

 

22

Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень. Ст.64-71.

 

ВИМІРЮВАННЯ ВЕЛИЧИН РОБОТА З ДАНИМИ

Час

 

 

 

23

Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел.ст.72-75.

 

 

24

Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Ст.76-79.

 

 

25

Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними. Ст.76-79.

 

 

26

Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами. Ст.80-82.

 

 

27

Перетворення іменованих чисел та дії над ними.ст.83-85.

 

 

28

Два способи називання часу за годинником. Розв’язування задач на визначення тривалості події. Ст.86-89.

 

 

29

Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події. Ст.90-94.

 

 

30

Визначення часу за електронним годинником. Задачі на визначення тривалості події. Ст.95-97.

 

 

31

Задачі з одиницями часу.ст.97-99.

 

 

32

Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Час».ст.100-105.

 

 

33

ДІАГНОСТИЧНА  РОБОТА  

(+ і – в стовпчик та тема «ЧАС»).

 

 

34

Аналіз помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи. Підсумковий урок за розділом.

 

ЧИСЛА ДІЇ З ЧИСЛАМИ РОБОТА З ДАНИМИ

Прості і складені задачі.

Позатабличне множення і ділення: усні обчислення

 

 

 

35

Прості задачі, що містять трійки

взаємопов’язаних величин, та обернені до них. Ст.106-110.

 

 

36

Множення суми на число і числа на суму.ст.111-112.

 

 

 

37

Множення виду  24 3, 240 3, 204 3, 4 23,

 4 230, 4 203.  Розв’язування задач. Ст. 114-117.

 

 

 

38

Множення трицифрового числа на одноцифрове і одноцифрового – на трицифрове. Ст.118-120.

 

 

39

Сполучний закон множення. Пропедевтика розв’язування задач на спільну роботу. Ст.121-123.

 

 

40

Задача на спільну роботу та обернена до неї. Ст.124-126.

 

 

41

Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразів до них. Ст.127-129.

 

 

42

Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3. Розв’язування задач. Ст.129-132.

 

 

43

Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 42 : 3, 112 : 7. Розв’язування задач. Ст.132-135.

 

 

44

Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове числа на одноцифрове. Ст.135-137.

 

 

45

Ділення круглого числа на кругле виду 420 : 20. Задача на подвійне зведення до одиниці. Ст.138-141.

 

 

46

Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі. Ст.141-143.

 

 

47

Ділення виду 51 : 17 способом підбору. Ст.144-146.

 

 

48

Обчислення виразів виду 64 : 16 способом

послідовного ділення. Ст.147-149.

 

 

49

Залежність результатів дій множення та ділення від зміни одного з компонентів при сталому другому.

 

 

50

Закріплення знань, умінь і навичок. Творча робота над задачею. Ст.150-154.

 

 

 

51

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА  .

 

 

52

Аналіз помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи.

Ділення з остачею. Ст.155-158.

 

 

53

Властивість остачі. Ст.159-162.

 

 

54

Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі.ст.163-165.

 

 

55

Перевірка ділення з остачею. Ст.165-167.

 

 

56

Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Ділення з остачею». Ст.168-170.

 

Частини

 

 

 

57

Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1. Ст.171-175.

 

 

 

58

Порівняння дробів із чисельником 1. Ст.176-179.

 

 

 

59

Знаходження частини від числа. Ст.180-183.

 

 

 

60

Закріплення знань, умінь і навичок знаходити частину від числа. Ст.184-185.

 

 

 

61

Знаходження числа за його частиною .ст.186-190.

 

 

62

Знаходження числа за його частиною .ст.186-190.

 

 

63

Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною.ст.191-198.

 

 

 

64

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА  .

 

 

65

Аналіз помилок, допущених при виконанні діагностичної  роботи. Підсумковий урок за розділом.

 

 

ВИМІРЮВАННЯ ВЕЛИЧИН ЧИСЛА ДІЇ З ЧИСЛАМИ

Місткість. Маса. Вартість

 

 

 

66

Маса. Одиниці вимірювання маси.ст.199-202.

 

 

67

Перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Ст.199-202.

 

 

68

Розв’язування задач із одиницями маси.ст.203-206.

 

 

69

Вартість. Підрахунок грошей. Ст. 207-209.

 

 

70

Перетворення і порівняння іменованих чисел,

виражених в одиницях вартості. Ст.209-211.

 

 

 

71

Додавання і віднімання різнойменних

іменованих чисел. Ст.212-214.

 

 

 

72

Задачі з одиницями вартості. Ст.215-217.

 

 

 

73

Задачі для майбутніх бізнесменів. Ст.217-219.

 

 

 

74

Підбір грошей. Ст.220-222.

 

 

75

 

Повторення та узагальнення вивченого.

 

 

76

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ЯДС 3 клас 1 семестр

  Я досліджую світ   І семестр Частина 1 ( 7 годин на тиждень)   № п/п Дата Тема уроку Примітка 1     Вступ. Знайомство з підручником.     2     Історія та традиції рідної школи.   3       Шкільний розпорядок.       4     Ставлення до інших (с. 7–8) .   5     Як уникнути конфлікту.   6     Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 9–10) .     7 02.09   ТЕО. Повторення та узагальнення вивченого під час дистанційного навчання. Літо-літечко минуло… (с. 11) .   8       Небезпечні ситуації в школі.   9  
  STEM - Зима 2023 Діяльнісні  активності. Екологічний квест з елементами STEM -освіти «Сміття - проблема людства» Мета. Знайомити дітей з проблемами  засмічення довкілля різноманітними відходами. Показати причини і наслідки забруднення навколишнього середовища пластиковими, паперовими, харчовими і твердими відходами. Розкрити вплив забрудненого середовища на здоров ’ я людини. Залучити дітей до участі у проекті  «Друге життя» і презентувати  його результати.  Виховувати любов до природи і бережне ставлення до навколишнього середовища. 1.День 1 «Сірникова мозаїка» Завдання.   Усі батьки люблять повторювати: «Сірники для дітей — не іграшка!» Правильно, звісно, адже діти можуть ненавмисне що-небудь підпалити.   Але сьогодні ми не будемо нічого палити, ми будемо грати. Пропонуємо ось яке завдання. За допомогою сірників викласти на столі  улюблену фігуру. Роботи  учнів:     Лазоренко Максим Перепелиця Ярослав Іващенко Катерина Мостовий  Сергій  2.  День  2 «Мозаїчна» Мозаїка   у пер
                                    Завдання з літературного читання 1. Леонід Глібов «Котилася тарілочка» 1. По чому котилася тарілочка? а) по лісу, б) по полю, в) по горі. 2. Кого забавляла тарілочка? а) людей, б) діток, в) пташок. 3. Якою була тарілочка? а) велика, б) золота, в) срібна. 4. Хто прийшов? а) баба, б) тато, в) дідусь. 5. Куди сховала баба тарілочку? а) у ліс, б) у туман, в) у кишеню. 6. Золота тарілочка-це а) місяць, б) сонях, в) сонце. 7. Чорна баба-то а) хмара, б) тінь, в) ніч. 8. Вірш написав а) В. Сухомлинський, б) Л. Глібов, в) Л. Костенко. 2 . Марійка Підгірянка «Безконечні казочки»   1. Перша казка була про а) зайчика, б) мишку, в) горобчика. 2. Що приніс зайчик? а) пісок, б) дрова, в) глину. 3.Зайчикові юшка була а) солона, б) солодка, в) кисла. 4. У другій казці котик прибіг а) із лісу, б) із лугу, в) із хати. 5. Де ліг котик? а) серед лісу, б) серед двору, в) серед хати. 6. У третій казці мушка влетіла а) у сметану, б) у молоко