Перейти до основного вмісту

 STEM - Зима 2023

Діяльнісні  активності.

Екологічний квест з елементами STEM-освіти

«Сміття - проблема людства»

Мета. Знайомити дітей з проблемами  засмічення довкілля різноманітними відходами. Показати причини і наслідки забруднення навколишнього середовища пластиковими, паперовими, харчовими і твердими відходами. Розкрити вплив забрудненого середовища на здоровя людини. Залучити дітей до участі у проекті  «Друге життя» і презентувати  його результати. Виховувати любов до природи і бережне ставлення до навколишнього середовища.

1.День 1

«Сірникова мозаїка»

Завдання.  Усі батьки люблять повторювати: «Сірники для дітей — не іграшка!» Правильно, звісно, адже діти можуть ненавмисне що-небудь підпалити.

 Але сьогодні ми не будемо нічого палити, ми будемо грати. Пропонуємо ось яке завдання. За допомогою сірників викласти на столі  улюблену фігуру.

Роботи  учнів:  
 
Лазоренко Максим
Перепелиця Ярослав
Іващенко Катерина

Мостовий  Сергій 


2. День  2

«Мозаїчна»

Мозаїка у перекладі (фр. mosaique, іт. Mosaico, від лат. Musivum, буквально - присвячене музам). Як багато чуттєвості, краси і грації в цьому слові. Мозаїкою називається візерунок, викладений на різних поверхнях (стінах, підлозі, стелі).У різні часи мозаїка виготовлялась із гальки, кольорового скла,слонової кістки, металу, мармуру, фарфору, перламутру тощо. А в Месопотамії були знайдені залишки так званої конусної мозаїки – ще у ІІІ тисячолітті до н.е. давні шумери виготовляли її із невеликих глиняних конусів (зигзагів). Сьогодні ми будемо працювати з кришечками, які ви збирали  .

Завдання. За допомогою кришечок з пластикових пляшок викласти малюнок  за даними зразками або за бажанням. 


Роботи  учнів:

Лазоренко Максим 


Мостовий Сергій


Перепелиця  Ярослав


Іващенко Катерина


3. День 3.

«Конструкторська»

Мостовий Сергій


Іващенко Катерина

Лазоренко Максим


Яковенко Аліса

 Бондарєва  Вікторія
Перепелиця  Ярослав

День 4.

Еко сумка своїми руками

Еко торба, еко сумка — пакет багаторазового використання, що виготовлений або з натуральних матеріалів, або з таких полімерів, що швидко розкладаються під дією природних ферментів.

Іващенко Катерина

 

Бондарєва Вікторія

Мостовий  Сергій


Перепелиця Ярослав

Лазоренко  Максим


День 5.
" Дослідницький  марафон"

Перепелиця  Ярослав

Бондарєва  Вікторія












Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ЯДС 3 клас 1 семестр

  Я досліджую світ   І семестр Частина 1 ( 7 годин на тиждень)   № п/п Дата Тема уроку Примітка 1     Вступ. Знайомство з підручником.     2     Історія та традиції рідної школи.   3       Шкільний розпорядок.       4     Ставлення до інших (с. 7–8) .   5     Як уникнути конфлікту.   6     Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 9–10) .     7 02.09   ТЕО. Повторення та узагальнення вивченого під час дистанційного навчання. Літо-літечко минуло… (с. 11) .   8       Небезпечні ситуації в школі.   9  
                                    Завдання з літературного читання 1. Леонід Глібов «Котилася тарілочка» 1. По чому котилася тарілочка? а) по лісу, б) по полю, в) по горі. 2. Кого забавляла тарілочка? а) людей, б) діток, в) пташок. 3. Якою була тарілочка? а) велика, б) золота, в) срібна. 4. Хто прийшов? а) баба, б) тато, в) дідусь. 5. Куди сховала баба тарілочку? а) у ліс, б) у туман, в) у кишеню. 6. Золота тарілочка-це а) місяць, б) сонях, в) сонце. 7. Чорна баба-то а) хмара, б) тінь, в) ніч. 8. Вірш написав а) В. Сухомлинський, б) Л. Глібов, в) Л. Костенко. 2 . Марійка Підгірянка «Безконечні казочки»   1. Перша казка була про а) зайчика, б) мишку, в) горобчика. 2. Що приніс зайчик? а) пісок, б) дрова, в) глину. 3.Зайчикові юшка була а) солона, б) солодка, в) кисла. 4. У другій казці котик прибіг а) із лісу, б) із лугу, в) із хати. 5. Де ліг котик? а) серед лісу, б) серед двору, в) серед хати. 6. У третій казці мушка влетіла а) у сметану, б) у молоко