Перейти до основного вмісту

Мистецтво 3 клас

 

 Мистецтво

2 год на тиждень

I семестр

Дата  

Тема уроку

Стор. у підручнику

Примітка

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

                Тема 1. Літні враження. Краса народного мистецтва.

 

1.                 

 

Повторення та узагальнення вивченого  матеріалу . «Калейдоскоп літніх вражень.»

4-5

 

Добирає засоби і способи для творення художнього образу

Учень / учениця: - співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор), добирає засоби виразності (темп, динаміку, штрихи), необхідні для відтворення настрою, характеру; стежить за точністю інтонування, чіткістю дикції (вимови); виконує прості канони [4 МИО 1-1.1-1]; - стежить за співацькою поставою, диханням [4 МИО 1-1.1-2]; - грає в ансамблі нескладні композиції (трикутники, бубни, сопілка (як індивідуальний інструмент), ксилофон, синтезатор тощо) [4 МИО 1-1.1-3]; - самостійно добирає тембр музичного інструменту для передачі відповідного образу, пояснює свій вибір [4 МИО 1-1.1-4]; - орієнтується в нотному записі, необхідному для виконання [4 МИО 1-1.1-5]; - читає і виконує найпростіші ритмічні партитури, зокрема в різних темпах та динаміці [4 МИО 1-1.1-6]; - виконує прості живописні та графічні зображення, замальовки з натури та за уявою, створює прості об’ємні композиції з різних, зокрема пластичних, матеріалів різними (простими) прийомами і способами [4 МИО 1-1.1-7]; - добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва (образотворче, декоративно-прикладне), у якому працює [4 МИО 1- 1.1-8];

60

  - здійснює елементарну стилізацію форм оздоблювальних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва (народна іграшка, розпис, витинанка, писанка тощо) [4 МИО 1-1.1-9]; - самостійно створює просту композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну), визначаючи в ній головне і другорядне, враховуючи основні пропорції зображуваних предметів та добираючи відповідні засоби та способи [4 МИО 1-1.1-10]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.111]; - використовує елементарні закони перспективи (одне за іншим; ближче – більше та яскравіше, далі – менше та блідіше), передаючи плановість простору у площинних зображеннях [4 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - вирізує, конструює та створює прості композиції з паперу, художніх, природних та різних підручних матеріалів, самостійно добирає складові композиції [4 МИО 1-1.1-14]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]; - організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - виконує нескладні ролі (у тому числі, пісні «у ролях»), добирає засоби вираження (темп, тембр голосу, динаміку, рухи, міміку) [4 МИО 1-1.1-17]; - грає елементарні театральні етюди (самостійно обирає відомих персонажів та перевтілюється у них, зокрема імітує характерні рухи, ходу, звуки тощо) [4 МИО 1-1.1-18]; - вправляється над інтонацією, мовленням, диханням; дикцією, мімікою, жестами [4 МИО 1-1.1-19]; - дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо)[4 МИО 1-1.1-20]; - рухається під музику, добираючи відомі танцювальні елементи (народні, сучасні); узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом), орієнтується у просторі [4 МИО 1-1.1-21]

2.                 

 

  П’єса. Н. Май «Шкільна пісня».

6-7

 

 

3.                 

 

  Види орнаментів. Геометричний орнамент.

8-9

 

Спостерігає за навколишнім світом, фіксує в різний спосіб цікаві явища; використовує їх у творчій діяльності; пропонує ідеї оздоблення місця, де навчається, живе; реалізує їх

Учень / учениця: - досліджує довкілля, виявляє цікаві, незвичайні об’єкти для створення художніх образів, фіксує їх у різний спосіб (фото, аудіо, відеозйомка, замальовки тощо) [4 МИО 1-1.3-1];

61

 

самостійно або за допомогою інших осіб

- створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається; за потреби, використовує побачене і почуте в художньо-творчій діяльності [4 МИО 1-1.3-2]; - організовує середовище навколо себе: пропонує ідеї його оформлення. можливі засоби їх художнього втілення та реалізовує їх [4 МИО 1-1.3-3]

4.                 

 

  Музичні інструменти. Сопілка

10-11

 

 

5.                 

 

  Рослинний орнамент.

12-13

 

 

6.                 

 

  Музичні інструменти. Гітара. Кастаньєти. А.Олейнікова «Заяча летка-єнька»

14-15

 

 

7.                 

 

  Ляльки. Коник.

16-17

 

 

8.                 

 

  Українські народні танці.

18-19

 

 

                                 Тема 2. Розмаїття кольорів і мелодій.

 

9.                 

 

Осінні кольори. «Кружляє листопад»

20-21

 

Розпізнає власні емоції від сприйняття мистецьких творів, обирає твори і види художньо-творчої діяльності відповідно до свого настрою; пояснює, від чого одержує насолоду у власній творчості

Учень / учениця: - визначає улюблені твори мистецтва та рекомендує їх іншим [4 МИО 2-3.4-1]; - пояснює, що подобається (чи не подобається) у творі мистецтва [4 МИО 2-3.4-2]; - вирізняє твори мистецтва, що змінюють або передають його / її настрій; характеризує власні емоції [4 МИО 2-3.4-3]

10.            

 

Осінній вальсь. «Веселка» Н.Май.

22-23

 

 

11.            

 

Контрастні кольори. «Дарунки осені»

24-25

 

 

12.            

 

Динамічні відтінки музики.

26-27

 

 

13.            

 

Світлі та темні кольори. «Хмаринки-пір’їнки»

28-29

 

 

14.            

 

Ансамбль. А.Мігай «Пісенька з дощем»

30-31

 

 

                           Тема 3. Чарівність графіки і вокальної музики.

 

15.            

 

Лінії. Штрихи. «Штрихи осені»

32-33

 

Оцінює власну творчість за визначеними орієнтирами; визначає за допомогою вчителя необхідні для самовдосконалення дії; відстоює своє право на самовираження

Учень / учениця: - характеризує власну творчість за поданими орієнтирами, пояснює, що вдалося чи не вдалося [4 МИО 3-3.1-1]; - аналізує свої досягнення, свої сильні сторони, обирає (з допомогою вчителя/ вчительки) спосіб удосконалення та може пояснити свій вибір [4 МИО 3-3.1-2]

16.            

 

Співочий голос. Народна пісня «Котику сіренький»

34-35

 

 

17.            

 

Лінія горизонту. «Пригоди вітерця»

36-37

 

 

18.            

 

Кількість виконавців.

38-39

 

 

19.            

 

«Дівчина-осінь»

40-41

 

 

20.            

 

Хор. Легато і стоккато. Народна пісня «Сіяв мужик просо»

42-43

 

 

                            Тема 4. Веселий зоопарк. Зимові фантазії.

 

21.            

 

Кругла скульптрура. Фактура. «Веселий зоопарк»

44-45

 

Бере участь у колективних творчих проектах, виконує різні дії / ролі у творчому процесі; обговорює з іншими враження від сприймання мистецтва та творчої діяльності, поважаючи вибір інших осіб

Учень / учениця: - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями [4 МИО 3-3.3- 1]; - знаходить просту мистецьку інформацію (підручники, енциклопедії; аудіо- та відеозаписи, інтернет-ресурси тощо), ділиться нею з іншими, пояснює свої вподобання [4 МИО 3-3.3-2]; - ділиться власними враженнями від творів різних видів мистецтва [4 МИО 3-3.3-3]; - бере участь у шкільних мистецьких заходах (концертах, конкурсах, інсценізаціях, елементах народних обрядів, арт-мобах тощо), виконує різні дії / ролі у творчому процесі [4 МИО 3-3.3-4]; - бере участь у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4 МИО 3-3.3-5]

22.            

 

Сюїта. Н.Іванова «Левеня»

46-47

 

 

23.            

 

Рельєф і його види. «Зоологічне печиво»

48-49

 

 

24.            

 

Тривалості пауз. Темп і ритм.

50-51

 

 

25.            

 

Відтінки сірого кольору. «Зимова фантазія»

52-53

 

 

26.            

 

Балет. Міміка і жести. А.Мігай «Зимонька-зима»

54-55

 

 

27.            

 

Об’ємні геометричні форми. «Старовинна фортеця»

56-57

 

 

28.            

 

Балет. «Лебедине озеро»

58-59

 

 

29.            

 

Зимові розваги дітей.

60-61

 

 

30.            

 

Балетна вистава. Дж. П’єрпонт «Дзвоники дзвенять»

62-63

 

 

                                 Тема 5. Секрети жанрів і форм.

 

31.            

 

Жанри мистецтва.

64-65

 

 

32.            

 

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

 

33      

 

                     II семестр

 

Жанри мистецтва.

 

 

 

34

 

Жанри мистецтва.

 

 

 

35

 

Повторення вивченого у 1 семестрі. Зимові фантазії.

 

 

 

36

 

Повторення вивченого у 1 семестрі. Зимові фантазії.

62-63

 

 

37

 

Секрети жанрів і форм. Портрет. Пейзаж. Натюрморт . Фарби.

64-65

 

 

38

 

Секрети жанрів і форм. Музична форма (одночастинна) .

66-67

 

 

39

 

Секрети жанрів і форм. Натюрморт . Аплікація.

 

68-69

 

 

40

 

Секрети  жанрів і форм. Музична форма (двочастинна).

 

70-71

 

 

41

 

Секрети жанрів і форм. Симетрична композиція. Олівці.

72-73

 

 

42

 

Секрети жанрів і форм. Музична форма (тричастинна).

74-75

 

 

43

 

Секрети жанрів і форм. Композиція. Фарби.

76-77

 

 

44

 

Секрети  жанрів і форм. Варіації .

78-79

 

 

45

 

Портрет і пейзаж. Автопортрет . Фарби.

80-81

 

 

46

 

Портрет і пейзаж. Канон .

82-83

 

 

47

 

Портрет і пейзаж. Весняний пейзаж Фарби, свічка.

84-85

 

 

48

 

Портрет і пейзаж. Знаки альтерації.

86-87

 

 

49

 

Тварини у світі мистецтва. Малюнок тварини. Фарби.

 

88-89

 

 

50

 

Тварини у світі мистецтва. Симфонія .

90-91

 

 

51

 

Тварини у світі мистецтва. Стилізований образ тварини. Олівці.

92-93

 

 

52

 

Тварини у світі мистецтва. Музика до мультфільмів.

94-95

 

 

53

 

Тварини у світі мистецтва. Фантастична тварина Фарби.

96-97

 

 

54

 

Тварини у світі мистецтва. Лібрето .

98-99

 

 

55

 

Магія театру. Предмети бутафорії. Папір.

100-101

 

 

56

 

Магія театру. Мюзикл .

102-103

 

 

57

 

Магія театру. Театральна лялька. Папір.

104-105

 

 

58

 

Магія театру. Як створюють мюзикл.

106-107

 

 

59

 

Зустрічаємо літо. Бджілка-трудівниця. Пластилін.

108-109

 

 

60

 

Зустрічаємо літо. Рух у музиці.

110-111

 

 

61

 

Зустрічаємо літо. Гра-конкурс «Король тортів». Аплікація.

112-113

 

 

62

 

Зустрічаємо літо. Кульмінація .

114-115

 

 

63

 

Геометричний орнамент в Paint 3D.

 

 

 

64

 

Урок-концерт.

 

 

 

65

 

Орнамент-фантазія.

 

 

 

66

 

Урок-концерт.

 

 

 

67

 

Фантастичні тварини в Paint 3D.

 

 

 

68

 

Урок-концерт.

 

 

 

69

 

Урок подорож у країну мистецтва.

 

 

 

70

 

Підсумковий  урок за рік.

 

 

 

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ЯДС 3 клас 1 семестр

  Я досліджую світ   І семестр Частина 1 ( 7 годин на тиждень)   № п/п Дата Тема уроку Примітка 1     Вступ. Знайомство з підручником.     2     Історія та традиції рідної школи.   3       Шкільний розпорядок.       4     Ставлення до інших (с. 7–8) .   5     Як уникнути конфлікту.   6     Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 9–10) .     7 02.09   ТЕО. Повторення та узагальнення вивченого під час дистанційного навчання. Літо-літечко минуло… (с. 11) .   8       Небезпечні ситуації в школі.   9  
  STEM - Зима 2023 Діяльнісні  активності. Екологічний квест з елементами STEM -освіти «Сміття - проблема людства» Мета. Знайомити дітей з проблемами  засмічення довкілля різноманітними відходами. Показати причини і наслідки забруднення навколишнього середовища пластиковими, паперовими, харчовими і твердими відходами. Розкрити вплив забрудненого середовища на здоров ’ я людини. Залучити дітей до участі у проекті  «Друге життя» і презентувати  його результати.  Виховувати любов до природи і бережне ставлення до навколишнього середовища. 1.День 1 «Сірникова мозаїка» Завдання.   Усі батьки люблять повторювати: «Сірники для дітей — не іграшка!» Правильно, звісно, адже діти можуть ненавмисне що-небудь підпалити.   Але сьогодні ми не будемо нічого палити, ми будемо грати. Пропонуємо ось яке завдання. За допомогою сірників викласти на столі  улюблену фігуру. Роботи  учнів:     Лазоренко Максим Перепелиця Ярослав Іващенко Катерина Мостовий  Сергій  2.  День  2 «Мозаїчна» Мозаїка   у пер
                                    Завдання з літературного читання 1. Леонід Глібов «Котилася тарілочка» 1. По чому котилася тарілочка? а) по лісу, б) по полю, в) по горі. 2. Кого забавляла тарілочка? а) людей, б) діток, в) пташок. 3. Якою була тарілочка? а) велика, б) золота, в) срібна. 4. Хто прийшов? а) баба, б) тато, в) дідусь. 5. Куди сховала баба тарілочку? а) у ліс, б) у туман, в) у кишеню. 6. Золота тарілочка-це а) місяць, б) сонях, в) сонце. 7. Чорна баба-то а) хмара, б) тінь, в) ніч. 8. Вірш написав а) В. Сухомлинський, б) Л. Глібов, в) Л. Костенко. 2 . Марійка Підгірянка «Безконечні казочки»   1. Перша казка була про а) зайчика, б) мишку, в) горобчика. 2. Що приніс зайчик? а) пісок, б) дрова, в) глину. 3.Зайчикові юшка була а) солона, б) солодка, в) кисла. 4. У другій казці котик прибіг а) із лісу, б) із лугу, в) із хати. 5. Де ліг котик? а) серед лісу, б) серед двору, в) серед хати. 6. У третій казці мушка влетіла а) у сметану, б) у молоко