Мистецтво
2 год на
тиждень
I
семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Стор. у підручнику |
Примітка |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема 1. Літні
враження. Краса
народного мистецтва. |
|
||||
1.
|
|
Повторення та
узагальнення вивченого матеріалу .
«Калейдоскоп літніх вражень.» |
4-5 |
|
Добирає засоби і способи для творення художнього образу
Учень / учениця: - співає вокальні вправи, дитячі пісні
(зокрема музичний фольклор), добирає засоби виразності (темп, динаміку,
штрихи), необхідні для відтворення настрою, характеру; стежить за точністю
інтонування, чіткістю дикції (вимови); виконує прості канони [4 МИО 1-1.1-1];
- стежить за співацькою поставою, диханням [4 МИО 1-1.1-2]; - грає в ансамблі
нескладні композиції (трикутники, бубни, сопілка (як індивідуальний
інструмент), ксилофон, синтезатор тощо) [4 МИО 1-1.1-3]; - самостійно добирає
тембр музичного інструменту для передачі відповідного образу, пояснює свій
вибір [4 МИО 1-1.1-4]; - орієнтується в нотному записі, необхідному для
виконання [4 МИО 1-1.1-5]; - читає і виконує найпростіші ритмічні партитури,
зокрема в різних темпах та динаміці [4 МИО 1-1.1-6]; - виконує прості
живописні та графічні зображення, замальовки з натури та за уявою, створює
прості об’ємні композиції з різних, зокрема пластичних, матеріалів різними
(простими) прийомами і способами [4 МИО 1-1.1-7]; - добирає художні
матеріали, відповідно до виду мистецтва (образотворче,
декоративно-прикладне), у якому працює [4 МИО 1- 1.1-8]; 60 - здійснює
елементарну стилізацію форм оздоблювальних елементів різних видів
декоративно-прикладного мистецтва (народна іграшка, розпис, витинанка,
писанка тощо) [4 МИО 1-1.1-9]; - самостійно створює просту композицію
(графічну, живописну, декоративну, об’ємну), визначаючи в ній головне і другорядне,
враховуючи основні пропорції зображуваних предметів та добираючи відповідні
засоби та способи [4 МИО 1-1.1-10]; - обирає формат аркуша (прямокутник,
квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину
[4 МИО 1-1.111]; - використовує елементарні закони перспективи (одне за
іншим; ближче – більше та яскравіше, далі – менше та блідіше), передаючи
плановість простору у площинних зображеннях [4 МИО 1-1.1-12]; - користується
художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО
1-1.1-13]; - вирізує, конструює та створює прості композиції з паперу,
художніх, природних та різних підручних матеріалів, самостійно добирає
складові композиції [4 МИО 1-1.1-14]; - дотримується охайності, правил
техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]; - організовує робоче місце [4 МИО
1-1.1-16]; - виконує нескладні ролі (у тому числі, пісні «у ролях»), добирає
засоби вираження (темп, тембр голосу, динаміку, рухи, міміку) [4 МИО
1-1.1-17]; - грає елементарні театральні етюди (самостійно обирає відомих
персонажів та перевтілюється у них, зокрема імітує характерні рухи, ходу,
звуки тощо) [4 МИО 1-1.1-18]; - вправляється над інтонацією, мовленням,
диханням; дикцією, мімікою, жестами [4 МИО 1-1.1-19]; - дотримується
загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі,
музеї тощо)[4 МИО 1-1.1-20]; - рухається під музику, добираючи відомі
танцювальні елементи (народні, сучасні); узгоджує свої рухи з музичним
супроводом (співом), орієнтується у просторі [4 МИО 1-1.1-21] |
2.
|
|
П’єса. Н. Май «Шкільна пісня». |
6-7 |
|
|
3.
|
|
Види
орнаментів. Геометричний орнамент. |
8-9 |
|
Спостерігає за навколишнім світом, фіксує в різний
спосіб цікаві явища; використовує їх у творчій діяльності; пропонує ідеї
оздоблення місця, де навчається, живе; реалізує їх Учень / учениця: - досліджує довкілля, виявляє цікаві,
незвичайні об’єкти для створення художніх образів, фіксує їх у різний спосіб
(фото, аудіо, відеозйомка, замальовки тощо) [4 МИО 1-1.3-1]; 61 самостійно або за допомогою інших осіб - створює елементи композиції / декору для оформлення
середовища, в якому живе і навчається; за потреби, використовує побачене і
почуте в художньо-творчій діяльності [4 МИО 1-1.3-2]; - організовує
середовище навколо себе: пропонує ідеї його оформлення. можливі засоби їх
художнього втілення та реалізовує їх [4 МИО 1-1.3-3] |
4.
|
|
Музичні інструменти. Сопілка |
10-11 |
|
|
5.
|
|
Рослинний орнамент. |
12-13 |
|
|
6.
|
|
Музичні інструменти. Гітара. Кастаньєти.
А.Олейнікова «Заяча летка-єнька» |
14-15 |
|
|
7.
|
|
Ляльки. Коник. |
16-17 |
|
|
8.
|
|
Українські народні танці. |
18-19 |
|
|
Тема 2. Розмаїття
кольорів і мелодій. |
|
||||
9.
|
|
Осінні кольори.
«Кружляє листопад» |
20-21 |
|
Розпізнає власні емоції від сприйняття мистецьких
творів, обирає твори і види художньо-творчої діяльності відповідно до свого
настрою; пояснює, від чого одержує насолоду у власній творчості Учень / учениця: - визначає улюблені твори мистецтва та
рекомендує їх іншим [4 МИО 2-3.4-1]; - пояснює, що подобається (чи не
подобається) у творі мистецтва [4 МИО 2-3.4-2]; - вирізняє твори мистецтва,
що змінюють або передають його / її настрій; характеризує власні емоції [4
МИО 2-3.4-3] |
10.
|
|
Осінній вальсь.
«Веселка» Н.Май. |
22-23 |
|
|
11.
|
|
Контрастні
кольори. «Дарунки осені» |
24-25 |
|
|
12.
|
|
Динамічні
відтінки музики. |
26-27 |
|
|
13.
|
|
Світлі та темні
кольори. «Хмаринки-пір’їнки» |
28-29 |
|
|
14.
|
|
Ансамбль. А.Мігай
«Пісенька з дощем» |
30-31 |
|
|
Тема 3. Чарівність
графіки і вокальної музики. |
|
||||
15.
|
|
Лінії. Штрихи.
«Штрихи осені» |
32-33 |
|
Оцінює власну творчість за визначеними орієнтирами;
визначає за допомогою вчителя необхідні для самовдосконалення дії; відстоює
своє право на самовираження Учень / учениця: - характеризує власну творчість за
поданими орієнтирами, пояснює, що вдалося чи не вдалося [4 МИО 3-3.1-1]; -
аналізує свої досягнення, свої сильні сторони, обирає (з допомогою вчителя/
вчительки) спосіб удосконалення та може пояснити свій вибір [4 МИО 3-3.1-2] |
16.
|
|
Співочий голос.
Народна пісня «Котику сіренький» |
34-35 |
|
|
17.
|
|
Лінія горизонту.
«Пригоди вітерця» |
36-37 |
|
|
18.
|
|
Кількість
виконавців. |
38-39 |
|
|
19.
|
|
«Дівчина-осінь» |
40-41 |
|
|
20.
|
|
Хор. Легато і
стоккато. Народна пісня «Сіяв мужик просо» |
42-43 |
|
|
Тема 4. Веселий зоопарк. Зимові фантазії. |
|
||||
21.
|
|
Кругла
скульптрура. Фактура. «Веселий зоопарк» |
44-45 |
|
Бере участь у колективних творчих проектах, виконує
різні дії / ролі у творчому процесі; обговорює з іншими враження від
сприймання мистецтва та творчої діяльності, поважаючи вибір інших осіб Учень / учениця: - виявляє та обговорює інформацію,
отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями [4
МИО 3-3.3- 1]; - знаходить просту мистецьку інформацію (підручники,
енциклопедії; аудіо- та відеозаписи, інтернет-ресурси тощо), ділиться нею з
іншими, пояснює свої вподобання [4 МИО 3-3.3-2]; - ділиться власними
враженнями від творів різних видів мистецтва [4 МИО 3-3.3-3]; - бере участь у
шкільних мистецьких заходах (концертах, конкурсах, інсценізаціях, елементах
народних обрядів, арт-мобах тощо), виконує різні дії / ролі у творчому
процесі [4 МИО 3-3.3-4]; - бере участь у колективних творчих проектах,
зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної
кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4
МИО 3-3.3-5] |
22.
|
|
Сюїта. Н.Іванова
«Левеня» |
46-47 |
|
|
23.
|
|
Рельєф і його
види. «Зоологічне печиво» |
48-49 |
|
|
24.
|
|
Тривалості пауз.
Темп і ритм. |
50-51 |
|
|
25.
|
|
Відтінки сірого
кольору. «Зимова фантазія» |
52-53 |
|
|
26.
|
|
Балет. Міміка і
жести. А.Мігай «Зимонька-зима» |
54-55 |
|
|
27.
|
|
Об’ємні
геометричні форми. «Старовинна фортеця» |
56-57 |
|
|
28.
|
|
Балет. «Лебедине
озеро» |
58-59 |
|
|
29.
|
|
Зимові розваги
дітей. |
60-61 |
|
|
30.
|
|
Балетна вистава.
Дж. П’єрпонт «Дзвоники дзвенять» |
62-63 |
|
|
Тема 5. Секрети жанрів і форм. |
|
||||
31.
|
|
Жанри мистецтва. |
64-65 |
|
|
32.
|
|
Підсумковий урок
за І семестр |
|
|
|
33 |
|
II семестр Жанри
мистецтва. |
|
|
|
34 |
|
Жанри
мистецтва. |
|
|
|
35 |
|
Повторення
вивченого у 1 семестрі. Зимові фантазії. |
|
|
|
36 |
|
Повторення
вивченого у 1 семестрі. Зимові фантазії. |
62-63 |
|
|
37 |
|
Секрети
жанрів і форм. Портрет. Пейзаж. Натюрморт . Фарби. |
64-65 |
|
|
38 |
|
Секрети
жанрів і форм. Музична форма (одночастинна) . |
66-67 |
|
|
39 |
|
Секрети
жанрів і форм. Натюрморт . Аплікація. |
68-69 |
|
|
40 |
|
Секрети
жанрів
і форм. Музична форма (двочастинна). |
70-71 |
|
|
41 |
|
Секрети
жанрів і форм. Симетрична композиція. Олівці. |
72-73 |
|
|
42 |
|
Секрети
жанрів і форм. Музична форма (тричастинна). |
74-75 |
|
|
43 |
|
Секрети
жанрів і форм. Композиція. Фарби. |
76-77 |
|
|
44 |
|
Секрети жанрів і форм. Варіації . |
78-79 |
|
|
45 |
|
Портрет
і пейзаж. Автопортрет . Фарби. |
80-81 |
|
|
46 |
|
Портрет
і пейзаж. Канон . |
82-83 |
|
|
47 |
|
Портрет
і пейзаж. Весняний пейзаж Фарби, свічка. |
84-85 |
|
|
48 |
|
Портрет
і пейзаж. Знаки альтерації. |
86-87 |
|
|
49 |
|
Тварини
у світі мистецтва. Малюнок тварини. Фарби. |
88-89 |
|
|
50 |
|
Тварини
у світі мистецтва. Симфонія . |
90-91 |
|
|
51 |
|
Тварини
у світі мистецтва. Стилізований образ тварини. Олівці. |
92-93 |
|
|
52 |
|
Тварини
у світі мистецтва. Музика до мультфільмів. |
94-95 |
|
|
53 |
|
Тварини
у світі мистецтва. Фантастична тварина Фарби. |
96-97 |
|
|
54 |
|
Тварини
у світі мистецтва. Лібрето . |
98-99 |
|
|
55 |
|
Магія
театру. Предмети бутафорії. Папір. |
100-101 |
|
|
56 |
|
Магія
театру. Мюзикл . |
102-103 |
|
|
57 |
|
Магія
театру. Театральна лялька. Папір. |
104-105 |
|
|
58 |
|
Магія
театру. Як створюють мюзикл. |
106-107 |
|
|
59 |
|
Зустрічаємо літо. Бджілка-трудівниця. Пластилін. |
108-109 |
|
|
60 |
|
Зустрічаємо літо. Рух у музиці. |
110-111 |
|
|
61 |
|
Зустрічаємо літо. Гра-конкурс «Король тортів».
Аплікація. |
112-113 |
|
|
62 |
|
Зустрічаємо літо. Кульмінація . |
114-115 |
|
|
63 |
|
Геометричний орнамент в Paint 3D. |
|
|
|
64 |
|
Урок-концерт. |
|
|
|
65 |
|
Орнамент-фантазія. |
|
|
|
66 |
|
Урок-концерт. |
|
|
|
67 |
|
Фантастичні тварини в Paint 3D. |
|
|
|
68 |
|
Урок-концерт. |
|
|
|
69 |
|
Урок подорож у країну мистецтва. |
|
|
|
70 |
|
Підсумковий урок
за рік. |
|
|
|
Коментарі
Дописати коментар