Перейти до основного вмісту

Мистецтво 3 клас

 

 Мистецтво

2 год на тиждень

I семестр

Дата  

Тема уроку

Стор. у підручнику

Примітка

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

                Тема 1. Літні враження. Краса народного мистецтва.

 

1.                 

 

Повторення та узагальнення вивченого  матеріалу . «Калейдоскоп літніх вражень.»

4-5

 

Добирає засоби і способи для творення художнього образу

Учень / учениця: - співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор), добирає засоби виразності (темп, динаміку, штрихи), необхідні для відтворення настрою, характеру; стежить за точністю інтонування, чіткістю дикції (вимови); виконує прості канони [4 МИО 1-1.1-1]; - стежить за співацькою поставою, диханням [4 МИО 1-1.1-2]; - грає в ансамблі нескладні композиції (трикутники, бубни, сопілка (як індивідуальний інструмент), ксилофон, синтезатор тощо) [4 МИО 1-1.1-3]; - самостійно добирає тембр музичного інструменту для передачі відповідного образу, пояснює свій вибір [4 МИО 1-1.1-4]; - орієнтується в нотному записі, необхідному для виконання [4 МИО 1-1.1-5]; - читає і виконує найпростіші ритмічні партитури, зокрема в різних темпах та динаміці [4 МИО 1-1.1-6]; - виконує прості живописні та графічні зображення, замальовки з натури та за уявою, створює прості об’ємні композиції з різних, зокрема пластичних, матеріалів різними (простими) прийомами і способами [4 МИО 1-1.1-7]; - добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва (образотворче, декоративно-прикладне), у якому працює [4 МИО 1- 1.1-8];

60

  - здійснює елементарну стилізацію форм оздоблювальних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва (народна іграшка, розпис, витинанка, писанка тощо) [4 МИО 1-1.1-9]; - самостійно створює просту композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну), визначаючи в ній головне і другорядне, враховуючи основні пропорції зображуваних предметів та добираючи відповідні засоби та способи [4 МИО 1-1.1-10]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.111]; - використовує елементарні закони перспективи (одне за іншим; ближче – більше та яскравіше, далі – менше та блідіше), передаючи плановість простору у площинних зображеннях [4 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - вирізує, конструює та створює прості композиції з паперу, художніх, природних та різних підручних матеріалів, самостійно добирає складові композиції [4 МИО 1-1.1-14]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]; - організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - виконує нескладні ролі (у тому числі, пісні «у ролях»), добирає засоби вираження (темп, тембр голосу, динаміку, рухи, міміку) [4 МИО 1-1.1-17]; - грає елементарні театральні етюди (самостійно обирає відомих персонажів та перевтілюється у них, зокрема імітує характерні рухи, ходу, звуки тощо) [4 МИО 1-1.1-18]; - вправляється над інтонацією, мовленням, диханням; дикцією, мімікою, жестами [4 МИО 1-1.1-19]; - дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо)[4 МИО 1-1.1-20]; - рухається під музику, добираючи відомі танцювальні елементи (народні, сучасні); узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом), орієнтується у просторі [4 МИО 1-1.1-21]

2.                 

 

  П’єса. Н. Май «Шкільна пісня».

6-7

 

 

3.                 

 

  Види орнаментів. Геометричний орнамент.

8-9

 

Спостерігає за навколишнім світом, фіксує в різний спосіб цікаві явища; використовує їх у творчій діяльності; пропонує ідеї оздоблення місця, де навчається, живе; реалізує їх

Учень / учениця: - досліджує довкілля, виявляє цікаві, незвичайні об’єкти для створення художніх образів, фіксує їх у різний спосіб (фото, аудіо, відеозйомка, замальовки тощо) [4 МИО 1-1.3-1];

61

 

самостійно або за допомогою інших осіб

- створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається; за потреби, використовує побачене і почуте в художньо-творчій діяльності [4 МИО 1-1.3-2]; - організовує середовище навколо себе: пропонує ідеї його оформлення. можливі засоби їх художнього втілення та реалізовує їх [4 МИО 1-1.3-3]

4.                 

 

  Музичні інструменти. Сопілка

10-11

 

 

5.                 

 

  Рослинний орнамент.

12-13

 

 

6.                 

 

  Музичні інструменти. Гітара. Кастаньєти. А.Олейнікова «Заяча летка-єнька»

14-15

 

 

7.                 

 

  Ляльки. Коник.

16-17

 

 

8.                 

 

  Українські народні танці.

18-19

 

 

                                 Тема 2. Розмаїття кольорів і мелодій.

 

9.                 

 

Осінні кольори. «Кружляє листопад»

20-21

 

Розпізнає власні емоції від сприйняття мистецьких творів, обирає твори і види художньо-творчої діяльності відповідно до свого настрою; пояснює, від чого одержує насолоду у власній творчості

Учень / учениця: - визначає улюблені твори мистецтва та рекомендує їх іншим [4 МИО 2-3.4-1]; - пояснює, що подобається (чи не подобається) у творі мистецтва [4 МИО 2-3.4-2]; - вирізняє твори мистецтва, що змінюють або передають його / її настрій; характеризує власні емоції [4 МИО 2-3.4-3]

10.            

 

Осінній вальсь. «Веселка» Н.Май.

22-23

 

 

11.            

 

Контрастні кольори. «Дарунки осені»

24-25

 

 

12.            

 

Динамічні відтінки музики.

26-27

 

 

13.            

 

Світлі та темні кольори. «Хмаринки-пір’їнки»

28-29

 

 

14.            

 

Ансамбль. А.Мігай «Пісенька з дощем»

30-31

 

 

                           Тема 3. Чарівність графіки і вокальної музики.

 

15.            

 

Лінії. Штрихи. «Штрихи осені»

32-33

 

Оцінює власну творчість за визначеними орієнтирами; визначає за допомогою вчителя необхідні для самовдосконалення дії; відстоює своє право на самовираження

Учень / учениця: - характеризує власну творчість за поданими орієнтирами, пояснює, що вдалося чи не вдалося [4 МИО 3-3.1-1]; - аналізує свої досягнення, свої сильні сторони, обирає (з допомогою вчителя/ вчительки) спосіб удосконалення та може пояснити свій вибір [4 МИО 3-3.1-2]

16.            

 

Співочий голос. Народна пісня «Котику сіренький»

34-35

 

 

17.            

 

Лінія горизонту. «Пригоди вітерця»

36-37

 

 

18.            

 

Кількість виконавців.

38-39

 

 

19.            

 

«Дівчина-осінь»

40-41

 

 

20.            

 

Хор. Легато і стоккато. Народна пісня «Сіяв мужик просо»

42-43

 

 

                            Тема 4. Веселий зоопарк. Зимові фантазії.

 

21.            

 

Кругла скульптрура. Фактура. «Веселий зоопарк»

44-45

 

Бере участь у колективних творчих проектах, виконує різні дії / ролі у творчому процесі; обговорює з іншими враження від сприймання мистецтва та творчої діяльності, поважаючи вибір інших осіб

Учень / учениця: - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями [4 МИО 3-3.3- 1]; - знаходить просту мистецьку інформацію (підручники, енциклопедії; аудіо- та відеозаписи, інтернет-ресурси тощо), ділиться нею з іншими, пояснює свої вподобання [4 МИО 3-3.3-2]; - ділиться власними враженнями від творів різних видів мистецтва [4 МИО 3-3.3-3]; - бере участь у шкільних мистецьких заходах (концертах, конкурсах, інсценізаціях, елементах народних обрядів, арт-мобах тощо), виконує різні дії / ролі у творчому процесі [4 МИО 3-3.3-4]; - бере участь у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4 МИО 3-3.3-5]

22.            

 

Сюїта. Н.Іванова «Левеня»

46-47

 

 

23.            

 

Рельєф і його види. «Зоологічне печиво»

48-49

 

 

24.            

 

Тривалості пауз. Темп і ритм.

50-51

 

 

25.            

 

Відтінки сірого кольору. «Зимова фантазія»

52-53

 

 

26.            

 

Балет. Міміка і жести. А.Мігай «Зимонька-зима»

54-55

 

 

27.            

 

Об’ємні геометричні форми. «Старовинна фортеця»

56-57

 

 

28.            

 

Балет. «Лебедине озеро»

58-59

 

 

29.            

 

Зимові розваги дітей.

60-61

 

 

30.            

 

Балетна вистава. Дж. П’єрпонт «Дзвоники дзвенять»

62-63

 

 

                                 Тема 5. Секрети жанрів і форм.

 

31.            

 

Жанри мистецтва.

64-65

 

 

32.            

 

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

 

33      

 

                     II семестр

 

Жанри мистецтва.

 

 

 

34

 

Жанри мистецтва.

 

 

 

35

 

Повторення вивченого у 1 семестрі. Зимові фантазії.

 

 

 

36

 

Повторення вивченого у 1 семестрі. Зимові фантазії.

62-63

 

 

37

 

Секрети жанрів і форм. Портрет. Пейзаж. Натюрморт . Фарби.

64-65

 

 

38

 

Секрети жанрів і форм. Музична форма (одночастинна) .

66-67

 

 

39

 

Секрети жанрів і форм. Натюрморт . Аплікація.

 

68-69

 

 

40

 

Секрети  жанрів і форм. Музична форма (двочастинна).

 

70-71

 

 

41

 

Секрети жанрів і форм. Симетрична композиція. Олівці.

72-73

 

 

42

 

Секрети жанрів і форм. Музична форма (тричастинна).

74-75

 

 

43

 

Секрети жанрів і форм. Композиція. Фарби.

76-77

 

 

44

 

Секрети  жанрів і форм. Варіації .

78-79

 

 

45

 

Портрет і пейзаж. Автопортрет . Фарби.

80-81

 

 

46

 

Портрет і пейзаж. Канон .

82-83

 

 

47

 

Портрет і пейзаж. Весняний пейзаж Фарби, свічка.

84-85

 

 

48

 

Портрет і пейзаж. Знаки альтерації.

86-87

 

 

49

 

Тварини у світі мистецтва. Малюнок тварини. Фарби.

 

88-89

 

 

50

 

Тварини у світі мистецтва. Симфонія .

90-91

 

 

51

 

Тварини у світі мистецтва. Стилізований образ тварини. Олівці.

92-93

 

 

52

 

Тварини у світі мистецтва. Музика до мультфільмів.

94-95

 

 

53

 

Тварини у світі мистецтва. Фантастична тварина Фарби.

96-97

 

 

54

 

Тварини у світі мистецтва. Лібрето .

98-99

 

 

55

 

Магія театру. Предмети бутафорії. Папір.

100-101

 

 

56

 

Магія театру. Мюзикл .

102-103

 

 

57

 

Магія театру. Театральна лялька. Папір.

104-105

 

 

58

 

Магія театру. Як створюють мюзикл.

106-107

 

 

59

 

Зустрічаємо літо. Бджілка-трудівниця. Пластилін.

108-109

 

 

60

 

Зустрічаємо літо. Рух у музиці.

110-111

 

 

61

 

Зустрічаємо літо. Гра-конкурс «Король тортів». Аплікація.

112-113

 

 

62

 

Зустрічаємо літо. Кульмінація .

114-115

 

 

63

 

Геометричний орнамент в Paint 3D.

 

 

 

64

 

Урок-концерт.

 

 

 

65

 

Орнамент-фантазія.

 

 

 

66

 

Урок-концерт.

 

 

 

67

 

Фантастичні тварини в Paint 3D.

 

 

 

68

 

Урок-концерт.

 

 

 

69

 

Урок подорож у країну мистецтва.

 

 

 

70

 

Підсумковий  урок за рік.

 

 

 

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок –гра. Задачі на знаходження суми й остачі Мета:  вдосконалювати навички й уміння розв’язувати приклади та задачі; розвивати обчислювальні навички учнів; логічне мислення, увагу; виховувати акуратність, інтерес до математики. Обладнання:  предметні малюнки, таблиці для усної лічби, геометричні фігури. Хід уроку: Організаційний момент. Вступне слово вчителя: - Діти, сьогодні я хочу провести незвичайний урок. Урок, на якому ми будемо і отримувати знання, і весело пограємось. Згодні? А зараз я пропоную вам прослухати музику із відомого фільму, а вам необхідно пригадати його назву. («Пірати Карибського моря»).  Діти, погляньте на екран. Як ви думаєте, хто це? (На екрані Джек-воробей). Саме вам прислав він листа. Дорогі друзі - першокласники! На цьому тижні  я планував познайомитись з вами, весело провести час, розповісти про свої пригоди. Але мене терміново викликали на зйомки наступного випуску фільму «Пірати Карибського моря 5».  Але у мене є одна таємниця, про