Перейти до основного вмісту

Українська мова 2 семестр

 

II  семестр

6 годин на тиждень

№ п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

1

 

СЛОВО  ЧАСТИНИ  МОВИ (продовження)

Поняття про прикметник.

 

2

 

СЛОВО ЧАСТИНИ МОВИ ( продовження).

Поняття про прикметник.

 

3

 

Роль прикметників у мовленні.

 

4

 

Роль прикметників у мовленні.

 

5

 

Роль прикметників у мовленні. Ст.7 .

Вірш  напам’ять.

 

6

 

Розвиток мовлення. Опис предмета (ст..9-10).

 

7

 

  Опис предмета (ст..9-10).

 

8

 

Словосполучення прикметників з іменниками (ст.10-11).

 

9

 

Словосполучення прикметників з іменниками (ст.10-11).

 

10

 

Дмитро Кузьменко. Каблучка. (ст..11-13).

 

11

 

Змінювання прикметників за родами і числами (ст. 13-14).

 

12

 

Джанні  Родарі. Палац із морозива. (ст..14-15).

 

13

 

Змінювання прикметників за родами і числами ( ст..16).

 

14

 

Змінювання прикметників за родами і числами (ст16, впр.4).

 

15

 

Змінювання прикметників за родами і числами (ст..17-18).

 

16

 

Родові закінчення прикметників(ст..19).

 

17

 

Розвиток мовлення. Опис тварини (ст. 20).

 

18

 

Прикметники. Синоніми і антоніми (ст.20-21).

 

19

 

Всеволод Нестайко. Одиниця з обманом.

 (ст.21-24)

 

20

 

Розвиток мовлення. Твір про себе. Який я? Яка я?

 

21

 

Підсумковий  урок (ст.. 25-26).

 

22

 

 Діагностична   робота. Усний твір.

 

23

 

Аналіз помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи.

Поняття про числівник (ст.. 26-27).

 

24

 

Сашко Дерманський. Як ми бюджет формували Оповідання. Характеристика персонажів (ст.27-30).

 

25

 

Числівник. (ст..30 – 31).

 

26

 

Роль числівників у мовленні. (ст..31).

 

27

 

Сашко Дерманський. Як ми бюджет формували. Запитання до автора.  Читаємо в особах. (ст.. 31-35).

 

28

 

Числівники, які відповідають на питання котрий? (ст.35).

 

29

 

Юліан Тувім. Потяг. Вірш. Тема і головна думка. (ст..36).

 

30

 

Розвиток мовлення. Мій робочий день. (ст..37).

 

31

 

Підсумковий урок. (ст..37-38).

 

32

 

Діагностична робота. Диктант.

 

33

 

Аналіз помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи.

Займенник. Граматичні значення (ст..38-39).

 

34

 

Особові  займенники (ст..39-40).

 

35

 

Джанні Родарі .  Невидимий Тоніно. Авторська казка. Тема і головна думка.(ст..40-42).

 

36

 

Роль займенників у мовленні. (ст..43).

 

37

 

Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору. (ст.. 44).

 

38

 

Підсумковий урок (ст.. 44-45).

 

39

 

Діагностична робота . Аудіювання.

 

40

 

Аналіз помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи.

Поняття про дієслово (ст. 45-46).

 

41

 

Аналіз помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи.

Поняття про дієслово (ст. 45-46).

 

42

 

Анатолій  Костецький. Ранок. Ритм і рима. Настрій. Художні засоби. (ст.47).

 

43

 

Поняття про дієслово (ст.46, впр.5-70).

 

44

 

Тарас Шевченко. Поезія. (ст..47-48).

Вірш  напам’ять.

 

45

 

Роль дієслів у мовленні. Дієслова – синоніми. (ст.. 48-49).

 

46

 

Оксана Кротюк . Літачок. Оповідання. Головна думка. Місце подій. Головні герої (ст..49-50).

 

47

 

Часові форми дієслів. (ст..51 – 52).

 

48

 

Часові форми дієслів. (ст. 53).

 

49

 

Григорій Фалькович. Обіцяю. Вірш.тема і головна думка. (ст..54) .

Вірш  напам’ять .

 

50

 

Діагностична  робота.

Робота з літературним твором.

 

51

 

Розвиток мовлення. Текст – розповідь (ст.. 55)  .              

 

52

 

Ярослав  Стельмах. Нахаба. Оповідання. Особливості  жанру (ст..55-58).

 

53

 

Не з дієсловами (ст.59).

 

54

 

Іван Андрусяк. Не кусається. Вірш. Ритм і рима. Мета створення. (ст..60).

 

55

 

Підсумковий  урок (ст.. 60 -61).

 

56

 

Діагностична  робота . Списування.

 

57

 

Аналіз помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи.

Службові частини мови. Прийменник (ст..61-62).

 

58

 

Роль прийменників у мовленні. (ст.62).

 

59

 

Правопис  прийменників. (ст..63).

 

60

 

Гжегожем Касдепке. Вистава. Текст.

Тема і головна думка. Театралізуємо. (ст..64-65).

 

61

 

Підсумковий урок.(ст..65, впр.5).

 

62

 

Діагностична  робота.

Робота з мовними  одиницями.

 

63

 

Аналіз  помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи.

Поняття про сполучник (ст..66).

 

64

 

Астрід Ліндгрен. Малий і Карлсон, що живе на даху. (ст..67-68).

 

65

 

Роль сполучників у мовленні. (ст..69).

 

66

 

Астрід Ліндгрен. Малий і Карлсон, що живе на даху. (ст..69-71).

 

67

 

Підсумковий урок. (ст..72).

 

 

68

 

Вигук (ст..72).

 

69

 

Роль вигуків у мовленні. ( ст..73).

 

70

 

Розвиток мовлення. Космічний комікс  (ст..74).

 

71

 

Правопис вигуків. (ст..74).

 

72

 

Жіль Тібо. Подарунки Ніколаса.Оповідання. Тема і головна думка. Проблема. Точка зору. Переказуємо. (ст..74-76)

 

73

 

Підсумковий урок. Службові частини мови. (ст..77).

 

74

 

Слово і словосполучення (ст. 78-79).

 

75

 

Словосполучення і речення. (ст.. 79-80).

 

76

 

Оповідання з елементами інтерв’ю.  Ізабель  Абеді Сенсаційний репортаж Лоли. (ст..80 -82).

 

77

 

Діагностична робота. Читання в голос.

 

78

 

Речення. (ст. 83-84).

Вірш  напам’ять.

 

79

 

Види речень за метою висловлювання (ст84).

 

80

 

Льюїс Керрол. Аліса у дивокраї. (ст.. 85 -88). Уривок  напам’ять.

 

81

 

Інтонування різних видів речень. (ст..89, впр.4).

 

82

 

Окличні і неокличні речення (ст..89 – 90).

 

83

 

Олеся Мамчич. Електромибіль Сашко. (ст..90-92).

 

84

 

Головні та другорядні члени речення (ст.. 92).

 

85

 

Підмет і присудок як головні члени речення (ст..93-94).

 

86

 

Підсумковий  урок. (ст..96).

 

87

 

Діагностична робота. Диктант.

 

88

 

Текст. Тема і мета. Заголовок (ст.. 97- 98).

 

89

 

Типи текстів (ст. 98-100).

 

90

 

Текст-опис. ( ст.. 100-101).

 

91

 

Науковий і художній описи. (ст. 102).

 

92

 

Діагностична  робота. Читання мовчки.

 

93

 

Розвиток  мовлення. Опис зовнішності людини. (ст..103-104).

 

94

 

Текст-розповідь. Будова тексту (ст. 105-107).

 

95

 

Розвиток мовлення. Чарівна казка. (ст..107-108).

 

96

 

Діагностична  робота. Робота з мовними одиницями.

 

97

 

Текст-міркування. Будова тексту (ст..108 – 110).

 

98

 

Розвиток  мовлення. Текст-міркування(ст..110-111).

 

99

 

Узагальнення та повторення вивченого. (ст..111).

 

100

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

101

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

102

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

103

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

104

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

105

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

106

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

107

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

108

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

109

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

110

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

111

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

112

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

113

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

114

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

115

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

116

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

117

 

Повторення  вивченого матеріалу.

 

118

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ЯДС 3 клас 1 семестр

  Я досліджую світ   І семестр Частина 1 ( 7 годин на тиждень)   № п/п Дата Тема уроку Примітка 1     Вступ. Знайомство з підручником.     2     Історія та традиції рідної школи.   3       Шкільний розпорядок.       4     Ставлення до інших (с. 7–8) .   5     Як уникнути конфлікту.   6     Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 9–10) .     7 02.09   ТЕО. Повторення та узагальнення вивченого під час дистанційного навчання. Літо-літечко минуло… (с. 11) .   8       Небезпечні ситуації в школі.   9  
  STEM - Зима 2023 Діяльнісні  активності. Екологічний квест з елементами STEM -освіти «Сміття - проблема людства» Мета. Знайомити дітей з проблемами  засмічення довкілля різноманітними відходами. Показати причини і наслідки забруднення навколишнього середовища пластиковими, паперовими, харчовими і твердими відходами. Розкрити вплив забрудненого середовища на здоров ’ я людини. Залучити дітей до участі у проекті  «Друге життя» і презентувати  його результати.  Виховувати любов до природи і бережне ставлення до навколишнього середовища. 1.День 1 «Сірникова мозаїка» Завдання.   Усі батьки люблять повторювати: «Сірники для дітей — не іграшка!» Правильно, звісно, адже діти можуть ненавмисне що-небудь підпалити.   Але сьогодні ми не будемо нічого палити, ми будемо грати. Пропонуємо ось яке завдання. За допомогою сірників викласти на столі  улюблену фігуру. Роботи  учнів:     Лазоренко Максим Перепелиця Ярослав Іващенко Катерина Мостовий  Сергій  2.  День  2 «Мозаїчна» Мозаїка   у пер
                                    Завдання з літературного читання 1. Леонід Глібов «Котилася тарілочка» 1. По чому котилася тарілочка? а) по лісу, б) по полю, в) по горі. 2. Кого забавляла тарілочка? а) людей, б) діток, в) пташок. 3. Якою була тарілочка? а) велика, б) золота, в) срібна. 4. Хто прийшов? а) баба, б) тато, в) дідусь. 5. Куди сховала баба тарілочку? а) у ліс, б) у туман, в) у кишеню. 6. Золота тарілочка-це а) місяць, б) сонях, в) сонце. 7. Чорна баба-то а) хмара, б) тінь, в) ніч. 8. Вірш написав а) В. Сухомлинський, б) Л. Глібов, в) Л. Костенко. 2 . Марійка Підгірянка «Безконечні казочки»   1. Перша казка була про а) зайчика, б) мишку, в) горобчика. 2. Що приніс зайчик? а) пісок, б) дрова, в) глину. 3.Зайчикові юшка була а) солона, б) солодка, в) кисла. 4. У другій казці котик прибіг а) із лісу, б) із лугу, в) із хати. 5. Де ліг котик? а) серед лісу, б) серед двору, в) серед хати. 6. У третій казці мушка влетіла а) у сметану, б) у молоко