II
семестр
6 годин на тиждень
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
1 |
|
СЛОВО
ЧАСТИНИ МОВИ (продовження) Поняття
про прикметник. |
|
2 |
|
СЛОВО
ЧАСТИНИ МОВИ ( продовження). Поняття
про прикметник. |
|
3 |
|
Роль
прикметників у мовленні. |
|
4 |
|
Роль
прикметників у мовленні. |
|
5 |
|
Роль
прикметників у мовленні. Ст.7 . Вірш напам’ять. |
|
6 |
|
Розвиток
мовлення. Опис предмета (ст..9-10). |
|
7 |
|
Опис предмета (ст..9-10). |
|
8 |
|
Словосполучення
прикметників з іменниками (ст.10-11). |
|
9 |
|
Словосполучення
прикметників з іменниками (ст.10-11). |
|
10 |
|
Дмитро
Кузьменко. Каблучка. (ст..11-13). |
|
11 |
|
Змінювання
прикметників за родами і числами (ст. 13-14). |
|
12 |
|
Джанні Родарі. Палац із морозива. (ст..14-15). |
|
13 |
|
Змінювання
прикметників за родами і числами ( ст..16). |
|
14 |
|
Змінювання
прикметників за родами і числами (ст16, впр.4). |
|
15 |
|
Змінювання
прикметників за родами і числами (ст..17-18). |
|
16 |
|
Родові
закінчення прикметників(ст..19). |
|
17 |
|
Розвиток
мовлення. Опис тварини (ст. 20). |
|
18 |
|
Прикметники.
Синоніми і антоніми (ст.20-21). |
|
19 |
|
Всеволод
Нестайко. Одиниця з обманом. (ст.21-24) |
|
20 |
|
Розвиток
мовлення. Твір про себе. Який я? Яка я? |
|
21 |
|
Підсумковий
урок (ст.. 25-26). |
|
22 |
|
Діагностична робота. Усний твір. |
|
23 |
|
Аналіз
помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи. Поняття
про числівник (ст.. 26-27). |
|
24 |
|
Сашко
Дерманський. Як ми бюджет формували Оповідання. Характеристика персонажів
(ст.27-30). |
|
25 |
|
Числівник.
(ст..30 – 31). |
|
26 |
|
Роль
числівників у мовленні. (ст..31). |
|
27 |
|
Сашко
Дерманський. Як ми бюджет формували. Запитання до автора. Читаємо в особах. (ст.. 31-35). |
|
28 |
|
Числівники,
які відповідають на питання котрий? (ст.35). |
|
29 |
|
Юліан
Тувім. Потяг. Вірш. Тема і головна думка. (ст..36). |
|
30 |
|
Розвиток
мовлення. Мій робочий день. (ст..37). |
|
31 |
|
Підсумковий
урок. (ст..37-38). |
|
32 |
|
Діагностична робота. Диктант. |
|
33 |
|
Аналіз
помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи. Займенник.
Граматичні значення (ст..38-39). |
|
34 |
|
Особові займенники (ст..39-40). |
|
35 |
|
Джанні
Родарі . Невидимий Тоніно. Авторська
казка. Тема і головна думка.(ст..40-42). |
|
36 |
|
Роль
займенників у мовленні. (ст..43). |
|
37 |
|
Розвиток
мовлення. Переказуємо. Точка зору. (ст.. 44). |
|
38 |
|
Підсумковий
урок (ст.. 44-45). |
|
39 |
|
Діагностична
робота . Аудіювання. |
|
40 |
|
Аналіз
помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи. Поняття
про дієслово (ст. 45-46). |
|
41 |
|
Аналіз
помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи. Поняття
про дієслово (ст. 45-46). |
|
42 |
|
Анатолій Костецький. Ранок. Ритм і рима. Настрій.
Художні засоби. (ст.47). |
|
43 |
|
Поняття
про дієслово (ст.46, впр.5-70). |
|
44 |
|
Тарас
Шевченко. Поезія. (ст..47-48). Вірш
напам’ять. |
|
45 |
|
Роль
дієслів у мовленні. Дієслова – синоніми. (ст.. 48-49). |
|
46 |
|
Оксана
Кротюк . Літачок. Оповідання. Головна думка. Місце подій. Головні герої
(ст..49-50). |
|
47 |
|
Часові
форми дієслів. (ст..51 – 52). |
|
48 |
|
Часові
форми дієслів. (ст. 53). |
|
49 |
|
Григорій
Фалькович. Обіцяю. Вірш.тема і головна думка. (ст..54) . Вірш
напам’ять . |
|
50 |
|
Діагностична робота. Робота з літературним твором. |
|
51 |
|
Розвиток
мовлення. Текст – розповідь (ст.. 55)
. |
|
52 |
|
Ярослав Стельмах. Нахаба. Оповідання.
Особливості жанру (ст..55-58). |
|
53 |
|
Не
з дієсловами (ст.59). |
|
54 |
|
Іван
Андрусяк. Не кусається. Вірш. Ритм і рима. Мета створення. (ст..60). |
|
55 |
|
Підсумковий урок (ст.. 60 -61). |
|
56 |
|
Діагностична робота . Списування. |
|
57 |
|
Аналіз
помилок, допущених при виконанні діагностичної роботи. Службові
частини мови. Прийменник (ст..61-62). |
|
58 |
|
Роль
прийменників у мовленні. (ст.62). |
|
59 |
|
Правопис прийменників. (ст..63). |
|
60 |
|
Гжегожем
Касдепке. Вистава. Текст. Тема
і головна думка. Театралізуємо. (ст..64-65). |
|
61 |
|
Підсумковий
урок.(ст..65, впр.5). |
|
62 |
|
Діагностична робота. Робота з мовними одиницями. |
|
63 |
|
Аналіз
помилок, допущених при виконанні
діагностичної роботи. Поняття
про сполучник (ст..66). |
|
64 |
|
Астрід
Ліндгрен. Малий і Карлсон, що живе на даху. (ст..67-68). |
|
65 |
|
Роль
сполучників у мовленні. (ст..69). |
|
66 |
|
Астрід
Ліндгрен. Малий і Карлсон, що живе на даху. (ст..69-71). |
|
67 |
|
Підсумковий
урок. (ст..72). |
|
68 |
|
Вигук
(ст..72). |
|
69 |
|
Роль
вигуків у мовленні. ( ст..73). |
|
70 |
|
Розвиток
мовлення. Космічний комікс (ст..74). |
|
71 |
|
Правопис
вигуків. (ст..74). |
|
72 |
|
Жіль
Тібо. Подарунки Ніколаса.Оповідання. Тема і головна думка. Проблема. Точка
зору. Переказуємо. (ст..74-76) |
|
73 |
|
Підсумковий
урок. Службові частини мови. (ст..77). |
|
74 |
|
Слово
і словосполучення (ст. 78-79). |
|
75 |
|
Словосполучення
і речення. (ст.. 79-80). |
|
76 |
|
Оповідання
з елементами інтерв’ю. Ізабель Абеді Сенсаційний репортаж Лоли. (ст..80
-82). |
|
77 |
|
Діагностична робота. Читання в голос. |
|
78 |
|
Речення.
(ст. 83-84). Вірш
напам’ять. |
|
79 |
|
Види
речень за метою висловлювання (ст84). |
|
80 |
|
Льюїс
Керрол. Аліса у дивокраї. (ст.. 85 -88). Уривок напам’ять. |
|
81 |
|
Інтонування
різних видів речень. (ст..89, впр.4). |
|
82 |
|
Окличні
і неокличні речення (ст..89 – 90). |
|
83 |
|
Олеся
Мамчич. Електромибіль Сашко. (ст..90-92). |
|
84 |
|
Головні
та другорядні члени речення (ст.. 92). |
|
85 |
|
Підмет
і присудок як головні члени речення (ст..93-94). |
|
86 |
|
Підсумковий урок. (ст..96). |
|
87 |
|
Діагностична
робота. Диктант. |
|
88 |
|
Текст.
Тема і мета. Заголовок (ст.. 97- 98). |
|
89 |
|
Типи
текстів (ст. 98-100). |
|
90 |
|
Текст-опис.
( ст.. 100-101). |
|
91 |
|
Науковий
і художній описи. (ст. 102). |
|
92 |
|
Діагностична робота. Читання мовчки. |
|
93 |
|
Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини.
(ст..103-104). |
|
94 |
|
Текст-розповідь.
Будова тексту (ст. 105-107). |
|
95 |
|
Розвиток
мовлення. Чарівна казка. (ст..107-108). |
|
96 |
|
Діагностична робота. Робота з мовними одиницями. |
|
97 |
|
Текст-міркування.
Будова тексту (ст..108 – 110). |
|
98 |
|
Розвиток мовлення. Текст-міркування(ст..110-111). |
|
99 |
|
Узагальнення
та повторення вивченого. (ст..111). |
|
100 |
|
Повторення
вивченого матеріалу. |
|
101 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
102 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
103 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
104 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
105 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
106 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
107 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
108 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
109 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
110 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
111 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
112 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
113 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
114 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
115 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
116 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
117 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
118 |
|
Підсумковий
урок за рік. |
|
Коментарі
Дописати коментар